Ligt het aan mij? Kok zooo traag

ja hier ook

Oohhhhhhh kok gaat ontploffen…



Ik zoek dekking…



Doei…

Ik merk het ook wel hoor

wordt er dus echt sjagerijnig van he…



Daarnet 10 min gewacht voordat ik een bericht kon plaatsen en toen nog niet gelukt.



Kijken hoe lang deze duurt…



Echt niet normaal…



Could not insert new word



DEBUG MODE



INSERT IGNORE INTO phpbb_search_wordlist (word_text, word_common) VALUES (‘bericht’, 0), (‘daarnet’, 0), (‘duurt’, 0), (‘gelukt’, 0), (‘gewacht’, 0), (‘lang’, 0), (‘min’, 0), (‘normaal’, 0), (‘plaatsen’, 0), (‘sjagerijnig’, 0), (‘voordat’, 0)



Line : 234

File : functions_search.php





??? :shifty:



Could not insert new word



DEBUG MODE



INSERT IGNORE INTO phpbb_search_wordlist (word_text, word_common) VALUES (‘234’, 0), (‘bericht’, 0), (‘could’, 0), (‘daarnet’, 0), (‘debug’, 0), (‘duurt’, 0), (‘file’, 0), (‘functionssearch’, 0), (‘gelukt’, 0), (‘gewacht’, 0), (‘ignore’, 0), (‘insert’, 0), (‘into’, 0), (‘lang’, 0), (‘line’, 0), (‘min’, 0), (‘mode’, 0), (‘new’, 0), (‘normaal’, 0), (‘not’, 0), (‘php’, 0), (‘phpbbsearchwordlist’, 0), (‘plaatsen’, 0), (‘shifty’, 0), (‘sjagerijnig’, 0), (‘values’, 0), (‘voordat’, 0), (‘wordcommon’, 0), (‘wordtext’, 0)



Line : 234

File : functions_search.php





Ja ja, nou weet ik het wel…



Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, en gelukkig ben ik niet gek en hebben meerdere mensen dit. Vandaag is wel de ergste dag hoor. Vorige week begon het met mondjesmaat, maar dit is echt :wall:

whahaha madre 3 x hetzelfde bercihtje

dacht al dat het aan mijn pc lag…



gelukkig dus niet…



zelfde melding trouwens… :think:







( misschien willen ze ons duidelijk maken dat er meer is dan KOK… :think: :shifty: )

Alles komt dubbel of 3 dubbel binnen lijkt wel. Lezen gaat wel snel tussen verschillende topics maar plaatsten is een ramp.

Relax het is mooi we we zijn aan het zoeken! Ga maar ff buitenspelen oid. :wink:

Could not insert new word



DEBUG MODE



INSERT IGNORE INTO phpbb_search_wordlist (word_text, word_common) VALUES (‘2’, 0), (‘afwas’, 0), (‘downloaden’, 0), (‘gebruikt’, 0), (‘hetzelfde’, 0), (‘hub’, 0), (‘nee’, 0), (‘pcs’, 0), (‘spieken’, 0), (‘thuis’, 0), (‘tussen’, 0), (‘vergaat’, 0), (‘verhaal’, 0)



Line : 234

File : functions_search.php



hier geeft die dit aan.



Haha madre bij jou is ie helemaal op hol geslagen :lol:

@oessie wrote:

whahaha madre 3 x hetzelfde bercihtje




Wel meerdere keren ook volgens mij hahahaha

Ik krijg ook diezelfde foutmelding als Madre en mijn berichtje van hiervoor is er dus (nog?) niet. Ben benieuwd of deze ooit aankomt…

wilde mijn pc al de schuld geven en in elkaar beuken…(hormonen)



maar goed hier dus dezelfde melding en een heel traag KOK…















( tis de tweede keer dat ik dit berichtje tik… de 1e keer is hij niet eens geplaatst…)

moet er best wel een beetje om lachen, alles kokverslaafden in tha house :mrgreen:

he nou staat hij er wel :think: :think: :think: :think:





idioot hoor…je zou bijna aan jezelf gaan twijfelen HAHAHAHAHA

We hebben iets gevonden inmiddels dus het is goed aan het komen.

@ruud wrote:

Relax het is mooi we we zijn aan het zoeken! Ga maar ff buitenspelen oid. :wink:




nee dank je… Ga niet in de regen staan :mrgreen:

Jiehoeoeoeo!!!

Fijn want hij is idd ineens heel traag

:thumbup:

dan heb ik precies op de goede tijd geslapen… nu nergens meer last van :mrgreen: