Ligt het aan mij? Kok zooo traag

Hebben jullie dat ook of ligt het aan mij?



De afgelopen week is kok zo verschrikkelijk traaaaaaaaaaaaaaaaag…



Vooral al ik berichten wil posten. Soms is het bericht pas na 5 minuten gepost. Dat is toch niet normaal??

Het is niet constant maar wel vaak genoeg om mijn te ergeren.



En nee het ligt niet aan ons want op anders sites surf ik er gewoon snel door heen…

yups ook vaker last van… ik dacht dat het hier weer aan dat ziggo lag… maar meerderen hebben er dus last van.

Ik heb er ook last van ja :x

Ik merkte het afgelopen week ook.

Hier ook, maar eigenlijk pas een dag of 3.

ik heb het ook de laatste dagen inderdaad! en soms post die dan ook 2 x

wij hadden het bij de maartmamma’'s het er ook al over… Vooral vrijdagavond of was het nou zaterdagavond was het echt te erg…



gr patricia

Zaterdag avond was er een storing in het data centre. Die heeft een kwartiertje geduurd. Het duurt dan echter vaak wat langer voor alle sites die via het data centre aan gestuurd worden weer optimaal draaien.



Ik zal de database even checken vandaag, maar hier nada problemen. :think:

Hier nog 1 die er last van heeft. Vandaag wat minder, maar het afgelopen weekend was het echt vervelend. Wij dachten dat het aan de nieuwe antivirus lag, maar meerdere mensen hebben er dus last van gehad blijkbaar.

Het is idd de laatste dagen nogal zeuren. Vooral met het posten. Maar vandaag lijkt het wel weer mee te vallen. :think:

Het is nu trouwens wel weer een stuk minder dan van het weekend. Zaterdagavond was het inderdaad het ergst.

geen last van(gehad), maar was zaterdagavond ook niet op kok.

Vorige week wel last maar nu niet meer.

Misschien was het omdat er nogal wat foto’s werden gepost zaterdagavond? Ik moet zeggen dat ik er ook al een week last van heb hoor!

ik heb er nu geen last van en eerlijk gezegt ook zaterdag geen last van gehad

@Jannigje wrote:

ik heb er nu geen last van en eerlijk gezegt ook zaterdag geen last van gehad








Ik ook niet…

vrijdag en zaterdagavond inderdaad héél traag.

sinds gisteren is het terug oké hier ! :thumbup:



liefs

Gerda

database gechecked…



Alleen de storing van zaterdag kan van invloed geweest zijn verder niks aan de hand aan onze kant.

ik weet niet wat er NU aan de hand is…maar het is trager dan traag :wall:

Ik heb nu 4 kok schermen open die allemaal een bericht van mij moeten plaatsen en ze zijn allemaal al zeker 5 minuten bezig om het scherm in te laden. Strontvervelend!