Who knows? Daar zouden we vanavond heen gaan, waarschijnlijk pas morgen omdat ik ziek (gelukkig al een stuk fitter) thuis ben. Hier sneeuwt het volop, maar hoop toch wel daar ook anders blijf ik liver hier ;0
Nee, er vallen nu een paar vlokjes, maar dat is niet noemenswaardig.
Er ligt wel nog een heel dun laagje van het begin van de week.
Hm, das ook zonde… We twijfelen of we zullen gaan omdat ik niet lekker was/ben, nu twijfel ik helemaal… de kinderen roepen al de hele week om sneeuw, zul je net zien, gaan we van de sneeuw weg… Toverland en zwemmen zijn er altijd, kosten krijgen we alleen niet terug…
Tja…
“Ze” zeggen dat het wel nog komt hier. Maar zeker weet je dat natuurlijk nooit
Als we dat toch eens zeker wisten! E mma vraagt al de hele week wanneer er nou eens echt veel sneeuw komt. Maandag viel er een beetje, ze stuiterde door het huis van blijdschap, maar ja, spelenswaardig was het niet. Ons kdv kennende zijn ze nu meteen met zijn allen de sneeuw in gegaan, dus die pret heeft ze vast al een beetje. Ik ben het type, zodra er goede sneeuw valt moeten ze naar buiten, al is het 6 uur 's morgens Voor je t weet is het weg of hebben de buren het weggeveegd, daar kun je niet zo lang van genieten! Dusse… ik denk dat ze als ze terug zijn nog lekker in de tuin spelen
We zitten hier nu tegen de 4/5 cm denk ik en het sneeuwt nog volop door.
Het sneeuwt hier nu ook wel echt. Er ligt in zeer korte tijd een heel dun laagje. Dus ik denk dat er hier ook wel een laagje overblijft…
Succes met je beslissing :thumbup:
Laat me vanavond nog ff weten hoeveel er ligt dan??? Kan ik makkelijker beslissen :mrgreen:
Als ik het niet vergeet, dan geef ik het even door :oops: Of iemand anders moet het al gedaan hebben
Dan ben je wel al je geld kwijt… Dure grap alleen vanwege de sneeuw. Toverland en zwemmen blijven er zeker wel, maar sneeuw valt in de toekomst ook wel weer. Daar zou ik niet een weekend weg van €200,- voor opofferen.
Een annuleringsverzekering vergoedt het alleen als je echt flink ziek bent, en dan moet je allemaal doktersverklaringen inleveren en vragenlijsten invullen. Dus dat gaat hem niet worden, ben ik bang.
Ja jip, is ook zo. Als ik fit was geweest had ik niet getwijfeld, waren we nu al weg. Maar aangezien ik ook al niet lekker was zou dat een overweging zijn, mede daarom. Het weekend kost trouwens iets minder, was een aanbieding, maar toch nog 150 euro. We gaan vanavond niet meer weg, hub staat nu al vast op weg naar huis. Morgen gaan we waarschijnlijk gewoon lekker weg, zoals gepland, of ik moet nog steeds erg niet fit zijn. Dan is de sneeuw een bijkomend voordeel van thuis blijven.
Zeker een bijkomend voordeel, want hier zie je de tegels nog door de sneeuw heen :thumbdown:
Gets, dan hoeft de slee niet eens mee… Dat willen de meiden zo graag. Woon je erg dicht bij?
Ik denk 13 km er vanaf.
OP het ijs kan je ook lekker sleeen :mrgreen:
En nog weggegaan? Hier ligt echt maar een dun laagje sneeuw. Zit er 8km vanaf.
Ik denk dat ze weg gegaan zijn, want op haar Facebook stond een foto van het auto-dashboard met een temperatuur van -17 graden rond 9.30 u.
Veel plezier!
Het is hier inderdaad erg koud.
en de sneeuw ligt er ook nog steeds…
Bij ons niet hoor
waar woon jij dan? hier ligt nog zeker een paar cm sneeuw.