Ik kan opeens niet meer mailen.
niet verzenden en niet ontvangen
mijn vriendin, ook bij @h*me, heeft hetzelfde.
we zitten in OVerijssel, regio Zwolle
hebben meer mensen dit probleem?
ik wil een adv. op marktplaats zetten maar dat moet ook via de mail en dat lukt dus niet! :wall:
Hier doet ie het, regio Brabant
overijssel doet het goed :thumbup:
Planet :thumbup:
hier ook geen problemen… @limburg
Overijssel —> Twente, doet het prima :thumbup:
Geen problemen met Ziggo hier.
Hier hetzelfde! Brabant… Hij doet echt heel erg vervelend. Vooral lastig omdat ik thuis werk :thumbdown:
hier ook geen problemen :thumbup:
@Mandala wrote:
@Pitje27 wrote:hier ook geen problemen… @limburg
Hier ook alles okay…@limburg
Hier doet ie het ook gewoon @ Limburg :mrgreen:
Nou jaaaaaaaa zeg, ik heb nog steeds geen mail!!!
:evil: :twisted: :evil:
Ik moest gister toevallig even bellen met Ziggo en toen hoorde ik wel op het bandje wat je hoort tijdens het wachten. Dat de wachttijd op kon lopen omdat er een storing met de site was.
Of daar ook de mail bij hoort weet ik niet.
hier inderdaad met de mail geen last, maart internet is traahaag.
en de ziggo homepage doet het hier ook niet
Wij hebben al een week of 2 veel storingen bij ziggo, ligt het internet plat en werkt de telefoon niet meer. Tis heel wisselend, dan werkt het wel en dan een uurtje of wat niet.
En in het verleden veeeeeel email storing gehad en heb daarom nu een gmail adres als mail adres. Komt gewoon via mijn outlook binnen. Ideaal
Hier al weken storingen, maar ze zijn bezig geweest hier :?
Ene keer knalt internet er uit, vervolgens krijg ik een E52 melding op mijn tv :wall:
Ik kan trouwens niet in mijn mail OP de website, maar via Outlook wel altijd. Daarom geen problemen (op dit moment.) met Ziggo @ Noord Holland Noord
Ik (de vriendin van Es) heb het alleen als ik Es wil mailen dus daar zit hem het probleem denk ik…
Maar ja de mail is niet het enige waar jij met Ziggo tegen aanloopt he?
:-*
hij doet het weer
heb gebeld, kwartier in de wacht gestaan!
blijkt dat je af en toe naar webmail.com moet gaan om daar alles te verwijderen
wist ik niet, ik kom daar nooit, zit altijd in outlook waar ik wel alles netjes verwijder
Hoe moet je dat nou weten?
het zat dus zo vol dat hij het daarom niet meer deed
foutmelding zei zelfs dat mijn adres niet bestond…
nou ja, dan weet ik dat voor een volgende keer
je moet er maar opkomen!
en ja INg, heb wel meer problemen met Ziggo :x
huh? Dan mag ik daar ook wel eens kijken! Dat komt mij ook echt niet bekend voor zeg!
@Esther28 wrote:
hij doet het weer
heb gebeld, kwartier in de wacht gestaan!
blijkt dat je af en toe naar webmail.com moet gaan om daar alles te verwijderen
wist ik niet, ik kom daar nooit, zit altijd in outlook waar ik wel alles netjes verwijder
Hoe moet je dat nou weten?
het zat dus zo vol dat hij het daarom niet meer deed
foutmelding zei zelfs dat mijn adres niet bestond…
nou ja, dan weet ik dat voor een volgende keer
je moet er maar opkomen!
en ja INg, heb wel meer problemen met Ziggo :x
Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat als je je mail via outlook binnenhaalt je mail in de webmail automatisch moet verdwijnen. Bij mij is dat nl wel zo.
dan moet je in je instellingen bij outlook het vinkje verwijderen(kopie achterlaten op de server moet dan uit staan)…
als je dat aan laat staan bewaart hij al je berichten ook nog eens op de server van ziggo… en aangezien die mailbox niet zo groot is, loopt ie binnen no-time hartstikke vol…