ligging 3D echo

Vanmiddag voor de 3D echo, ligt ons kindje er niet goed voor, de handjes voor het gezicht en het gezichtje is zo gericht dat er geen mooie plaatjes te maken zijn. Volgende week mogen we terug voor een herkansing.

(Was evengoed wel leuk om even naar de beeb te kijken hoor)



Iemand hier ervaring mee en was er bij de 2e keer wel een mooi plaatje te zien?

Hoop echt dat de beeb volgende week wel even meewerkt.

Ik heb er geen ervaring mee maar hoop dat je beeb goed ligt de volgende keer. :pray:

Ik ben in totaal drie keer geweest, pas bij de derde keer vielen er leuke foto’s te maken. Maar… mijn kleintje bleef met die handjes in het gezicht bezig, dat was ook elke keer de reden dat het niet lukte… er viel gewoon niets te zien behalve die hand :roll: . Bij de derde keer had hij zn handjes wel steeds in de buurt van zn gezichtje, maar bedekte t niet helemaal. Van meewerken door de beeb was geen sprake maar ik vond het niet erg, ik heb 3 keer naar binnen kunnen kijken en dat was elke keer geweldig :inlove:.

Hier ook de eerste keer geen mooie plaates. De 2e keer ging ietsje beter maar nog niet geweldig. Het is een kwestie van geluk, je beeb laat zich echt niet dwingen. Hopelijk voor jou gaat het straks wel goed! :pray:

Wat jammer dat je 3d echo niet goed gelukt is.

Ik hoop voor je dat je kindje er bij de volgende echo wel goed voor ligt.

Wat je ook kan doen is als je kindje niet goed ligt even 5 minuten staan/lopen dan kan je kindje net wat anders gaan liggen. Of even op handen en knieen zitten en wat naar voren hangen en wiebelen dan komt je kindje wat omhoog en “floept” het als je staat weer terug en zal het ook anders liggen.

Je moet het even durven want ik kan me voorstellen dat je zo liever niet in de echo praktijk gaat liggen, haha

@Mama_jeanet wrote:

Of even op handen en knieen zitten en wat naar voren hangen en wiebelen dan komt je kindje wat omhoog en “floept” het als je staat weer terug en zal het ook anders liggen.

Je moet het even durven want ik kan me voorstellen dat je zo liever niet in de echo praktijk gaat liggen, haha




:lol: :lol: , dat durf ik wel hoor :lol: