Stan heeft een liesbreukje
Nu moeten we over 2 weken pas naar de kinderarts, dus misschien heeft er iemand hier al zoiets meegemaakt met haar kindje?
Hoe snel werd je kindje geopereerd na het het eerste gesprek bij de kinderarts?
Hoe lang heeft hij/zij in het ziekenhuis moeten liggen?
Mocht je in het ziekenhuis bij je kindje blijven slapen?
Heb je na de operatie nog vrije/verlof dagen opgenomen of was dit niet nodig?
Groetjes Saskia
Geen kindjes met een liesbreukje op KoK :think:
mmmh vast wel, maar niet iedereen kijkt hier…
daarom plaats ik soms in de living
Sassie, wat jammer dt je zo weinig reacties hebt gehad :? .
Mijn zoontje Nure is geoppereerd aan een liesbreukje. Maar dat was een uitzonderlike situatie daarom had ik ook niet gereageerd. Nure is namelijk 2 keer geoppereed omdat de eerste keer iet goed is gegaan. Bij hem was de breuk heel moeilijk te vinden en 1 balletje konden ze niet vinden en zijn balzkaje was helemaal opgewollen van het vocht. Hij daarom geoppereerd in het academisch ziekenhis in Groningen.
Maar goed…Toen Nure voor de eerst keer werd geoppereerd in Hengelo. Toen was dat nog gewoon de standaard operatie. Ze dachten toen dat hij een waterbreukje had. Maar dat maakt denk ik niet zoveel verschil voor de operatie.
Nure werd toen vrij snel geoppereerd nat het gesprek met de kinderarts. Volgens mij 6 weken later ofoz. De operatie was toen een dagopname. We moesten er die ochtend heen. Hij werd geoppereerd en toen hij geplast had mocht hij aan het eind van de middag weer mee naar huis.
Wij hebben toen og wel een paar dagen vrij genomen. Maar hij knapte eigenlijk heel snel weer op.
Hopelijk toch een beetje antwoord op je vragen.