liesbanden???

Ik wist niet eens dat ik ze had, maar ik kon vorige week ineens niet zo heel goed meer lopen en eigenlijk ook niet meer fietsen. :evil:

Het trekt gewoon door tot in mijn knie, mijn lies voelt alsof er iemand met een kettingzaag op zit en mijn been doet eigenlijk niets meer.

Dus maar naar de ha geweest en die heeft er even aan zitten trekken en sjorren en volgens hem zijn het de liesbanden en gaat het na de bevalling bijna direct over. Als het niet snel beter gaat moet ik fysio aanvragen.

Heeft iemand dat wel eens gehad? Dus geen bekkeninstabiliteit, maar echt die lies?

ik ken het ook niet!!!



maar als ik het zo lees heb je dr behoorlijk last van



ik hoop dat het snel over gaat voor je :hug:

hmmm bij mij begon bi in mn lies.

Ik liep en opeens had ik daar een soort spierpijn.

Ik me afvragen wat ik had gedaan om dáár spierpijn te krijgen :think:

Helaas ging het daarna snel bergafwaarts.

Herkenbaar? Voelt het aan alsof je spier verkrampt is?

ja zo begon het bij mij ook.





toen ik 2 maanden zwanger was kreeg ik het in mijn liezen, kon niet meer draien in bed of amper lopen …



nu zijn mijn bekken daarbij gekomen maar mijn liezen doen nog steeds zeer…



hier zegen ze ook dat eht na de bevalling weg zou zijn …



:hug: :hug:



Bij mij helpt een joga oefening…



Ik ga op mijn hurken zitten met mijn beenen uit elkaar. dan mijn rechter handl langs mijn rechter voet en links hetzelvde…



dan hang ik een paar seconde naar rechts en dan naar lings… laat mijn gewicht op mijn handen vallen …

@Kroes wrote:

hmmm bij mij begon bi in mn lies.

Ik liep en opeens had ik daar een soort spierpijn.

Ik me afvragen wat ik had gedaan om dáár spierpijn te krijgen :think:

Helaas ging het daarna snel bergafwaarts.

Herkenbaar? Voelt het aan alsof je spier verkrampt is?




Eh nou, beetje plastisch gezegd: alsof je je benen veel te lang uit elkaar hebt gehouden. Maar het is vooral een kettingzaag op lies-gevoel.

Ik erger me dus rot want ik kan niet meer staan, fietsen, lopen, liggen. Het kan wel natuurlijk, moet een beetje overdrijven, maar het doet gewoon voortdurend pijn. Gelukkig is het alleen maar aan de linkerkant en als ik mijn been een beetje optil zodat ik scheef sta/zit heb ik er bijna geen last van door de steun van mijn andere been.

En Vuegje, die oefening zal ik eens proberen!!