Lief!! Dank je wel!! (nieuwe foto pag. 2)

Wat een verrassing. Daarnet ging de bel, een pakje. Ik had niks besteld… Vreemd… Van een borstvoedingsbestelsite… Hmmm… OPENMAKENNNN :mrgreen: En wat zit erin? Twee geweldige shirts, eentje voor mij en eentje voor Anouk. En nog rood ook, mijn lievelingskleur. Van jullie!! Om me een hart onder de riem te steken. Nou meiden, da’s gelukt hoor!! De tranen liepen spontaan over mijn wangen… Anouk zat me aan te kijken of ik niet helemaal spoor (doe ik natuurlijk ook niet, maar daar komt ze nog wel achter 8) )



Krystle, Marie-Jeanne, Purpled82, Judith75, Greet, Gerry, Elise, Katoke, Renzosmam, Annemarie69, Sabje, LK, Lydia, Jassie, S@nne, B-tje, Sisil en Biebels, Dank je wel!!! Tegen jullie mogen aanzeuren doet me al goed, en dan ook nog een kadootje!! De meesten van jullie ken ik alleen online, sommigen heb ik een paar uurtjes gezien, en dan toch zoiets aardigs doen voor me! Ik vind het ontzettend lief van jullie en we zullen de shirts met trots dragen!



Anouk haar shirtje is maatje 86, ze heeft nu maat 68/74. Ik heb hem meteen gepast bij haar, hij komt tot halverwege haar dijbeentjes :lol: Met een beetje mazzel kan ze hem aan als ze 1,5 is, als ze in dit tempo doorgroeit :wink: Als DAT geen motivatie is om door te zetten :wink: Ik kan haar nogal moeilijk een tshirt aandoen waarop staat dat ze een breastfed babe is, en haar vervolgens een glas melk voorzetten… Nu moet ik wel volhouden dus :lol: :mrgreen: (was ik al van plan hoor, als de prinses het ook nog belieft al die tijd)



Ik zal morgen even een foto maken van ons in de shirts :smiley:



:-* !!!



Edit: Ik plaats dit (ook) hier, omdat ik veel namen herken van het kletsen in dit hoekje van het forum :slight_smile:

zucht wat een geweldige kok meisjes kennen we toch hier…



Smiley, geniet ervan… :thumbup:

Ben zelf ook wel eens verwend door mijn kok-innetjes en dat doet GOEDDD… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



:-*

:-* JA!

Mooi dat het je goed doet lieverd…had je wel verdient hé :wink:

:hug:

:-*

Meiden, jullie zijn TE LIEF! Vanochtend stond er een meneer met een groot bloemstuk voor de deur. Hoorde bij de shirts :mrgreen: Wat een verwennerij!! En weer rood, je bent goed ingelicht hoor Biebels :wink:

Meiden, nogmaals dank je wel, jullie zijn lief!! :-*



We hebben vandaag onze shirts aan, dus de foto volgt snel :wink:

:mrgreen: :mrgreen:

De tip voor rood kwam natuurlijk van Sisil :wink:

Blij dat je er blij mee bent :smiley:

Fotooooo’s :mrgreen:















:-*

:inlove: :inlove: :inlove:

Jaaa, het is je gegund!! :-*

Staat jullie ook goed, die rode kleur!! :thumbup:

Mooi meid!!! en zooo gaaf jullie 2tjes allebei je shirt aan… en dan lekker aan de borst :thumbup:

Ohhhhhhhhhhhhhh leuk die foto’s!!!

:inlove:



Fijn dat je er blij mee bent!

Had je wel verdient hé ff een opkikker :-*

Ah-aaaaaaahhh… nou waren we al blij jou blij te kunnen maken, maar nou heb je óns OOK blij gemaakt met die superleuke foto’s :mrgreen: :inlove: :thumbup: !

-x-x-x-x-x-x-x-

breekt even in

Smiley: je hebt het inderdaad verdient :hug: ! En wat staan ze jullie leuk zeg die shirtjes :inlove:

En oh dames wat zijn jullie lief :thumbup: :-* :thumbup:

breekt weer uit

-x-x-x-x-x-x-x-

Alle eer voor Biebels hoor. Het was haar geweldige idee! Dat ik inside information lever is slechts bijzaak.



Biebels, top! :thumbup:

:inlove: Prachtige foto’s! En wat staan jullie er goed mee.

Van de week moest ik terugdenken aan vorig jaar om deze tijd. Voor mijn gevoel was het ongeveer een jaar geleden dat de postbode me een leuke verrassing bracht van wat lieve KoK-dinnen. Na 14 pagina’s terugbladeren heb ik dit topic teruggevonden, en ik was wat voorbarig, haha, het is pas 11 maanden terug :wink: Ik schreef toen (o.a.):



@Niek! wrote:

Wat een verrassing. Daarnet ging de bel, een pakje. Ik had niks besteld… Vreemd… Van een borstvoedingsbestelsite… Hmmm… OPENMAKENNNN :mrgreen: En wat zit erin? Twee geweldige shirts, eentje voor mij en eentje voor Anouk. En nog rood ook, mijn lievelingskleur. Van jullie!! Om me een hart onder de riem te steken. Nou meiden, da’s gelukt hoor!! De tranen liepen spontaan over mijn wangen… Anouk zat me aan te kijken of ik niet helemaal spoor (doe ik natuurlijk ook niet, maar daar komt ze nog wel achter 8) ) … Dank je wel!!! … Ik vind het ontzettend lief van jullie en we zullen de shirts met trots dragen! … Anouk haar shirtje is maatje 86, ze heeft nu maat 68/74. Ik heb hem meteen gepast bij haar, hij komt tot halverwege haar dijbeentjes :lol: Met een beetje mazzel kan ze hem aan als ze 1,5 is, als ze in dit tempo doorgroeit :wink: Als DAT geen motivatie is om door te zetten :wink: … Nu moet ik wel volhouden dus :lol: :mrgreen: (was ik al van plan hoor, als de prinses het ook nog belieft al die tijd)




Met mijn schatting van 18 maanden zat ik niet helemaal goed, ze is nu bijna 21 maanden, en het shirt is nog steeds aan de lange kant :wink: Maar ik doe het haar gewoon toch steeds aan, trots als ik ben :inlove: Ze draagt het shirt dus al bijna een jaar nu, en krijgt ook nog de bijbehorende mamamelk van me :mrgreen:

Ik denk nog steeds, elke keer als ik het haar aantrek, het in de was gooi, of weer opruim, aan hoe ik aan dit shirt kom. Ik vond het dus hoog tijd om jullie even te showen hoe we er nu voor staan saampjes. Hieronder dus een fotootje van toen, en eentje van nu!



17-11-2007, shirt naar binnen omgeslagen :wink: :









8-10-2008, past al bijna, nog ietsje lang, ookal zie je dat nu niet, met die armen zo hoog :wink: :







(Ik sta er zelf niet helemaal op, Anouk was te enthousiast :wink: Het is een hele serie geworden qua foto’s, ik zou er een collage van moeten maken, zo gek stond ze te doen :lol: )

Hahahahahah is Anouk gegroeid of ben jij gekrompen. :mrgreen:



:-*

Geweldig!!! Bedankt voor de update (en er staat elke maand een Brestfedbabe van de maand op de website die de kleren verkoopt, tipje? ) :inlove:

@Sis wrote:

Hahahahahah is Anouk gegroeid of ben jij gekrompen. :mrgreen:



:-*




Beide :mrgreen: Het valt me op deze foto op hoe enorm mijn boobs weer geslonken zijn (of moet ik zeggen, hoe enorm ze waren gegroeid destijds :wink: ), dus ja, ik ben inderdaad gekrompen :mrgreen:



Bianca, bedankt voor de tip, ik ga kijken :mrgreen: