Lief! Cato Autostoel ?

Hier ook een Tobi fan. We hebben wel die openstaande gordels maar geen moment problemen mee gehad. Een hoes heb ik er wel al vanaf dag 1 bij, maar dat is vooral omdat ik weet dat elke autostoel na verloop van tijd door zelfs enkel de zon al verkleurd. Ook blijven er natuurlijk altijd kruimels zitten in hoeken en gaten waar je ze nooit weer uitkrijgt zonder de hele stoel op de kop te zetten… :angel:. Hoes erom is meer vliegen in 1 klap, geen verkleuring door de zon (beschermd ook nog eens het plastic extra!), ik hoefde nooit te twijfelen of ik mijn kind wel een rijstewafel oid zou geven want hoppa even hoes eraf en uitkloppen en klaar. En ook voor het opvangen van zweet is het fijn. Na verloop van tijd was zelfs de hoes verkleurd maar dat is al helemaal geen probleem, Dylon erbij en even verven in de wasmachine en hij is weer als nieuw. Op dit moment heeft bv de Kruidvat heel leuke opstrijkapplicaties die je erop zou kunnen maken en je hebt een 100% unieke hoes. :thumbup:

Ondertussen zijn we over op de Rodi en ook daar gelijk een hoes bij.

Voordeel ook nog van een hoes; scoren uit de collectie van het jaar ervoor, scheelt je immens op de aanschafprijs terwijl het niet afdoet qua veiligheid. :wink:

Rodi is 15+ kg volgens de maxi-cosi site zelf, dat wordt nog eventjes wachten.

Ze zit net op de helft. :lol:

Hmm ja vind het wel lastig hoor, waren echt van plan de Lief! stoel te willen. Maar als er een gammele stoel onder zit natuurlijk niet. :think:

Romer Duo (fli*kker toch op BB cream :twisted:) Plus met isofix hebben wij.

Prima stoel. Geloof ook in meerdere printjes te krijgen. Iig hebben wij er 2 nieuw gekocht en ze hebben een ander printje. Maar 1) ze staan op de achterbank dus ik zie het zelf toch niet tijdens het rijden en 2) kind zal het ook niet boeien welke kleur het is.

@Selena wrote:

Rodi is 15+ kg volgens de maxi-cosi site zelf, dat wordt nog eventjes wachten.

Ze zit net op de helft. :lol:

Hmm ja vind het wel lastig hoor, waren echt van plan de Lief! stoel te willen. Maar als er een gammele stoel onder zit natuurlijk niet. :think:

Kon ook niet op de goede naam komen… er zit er dus eentje (meer) tussen de maxi cosi en de rodi/15+ stoel, die net als de Tobi dus ook vanaf 9 kilo is.

Ja klopt, dat is de Pearl. Maar die kan je alleen met Isofix/familyfix doen, wij willen d.m.v. gordel bevestiging. :wink:

Jammer dat er van de Lief! stoel nog geen testen zijn.

@Selena wrote:

Ja klopt, dat is de Pearl. Maar die kan je alleen met Isofix/familyfix doen, wij willen d.m.v. gordel bevestiging. :wink:

Jammer dat er van de Lief! stoel nog geen testen zijn.

je hebt ook de priori… sps en xp geloof ik?

Weet niet of die er in flitsende kleurtjes zijn, wij hebben dus saaaaai grijs/zwart :wink: .

@Kittycat wrote:

Romer Duo (fli*kker toch op BB cream :twisted:) Plus met isofix hebben wij.

Whoehahahahaaaa!!! Mutsch…

Hmm, we zitten nu te denken aan toch een Romer King Plus.

hebben een leuke Fucshia roze kleur gezien, die kleur staat Lynn toevallig qua kleertjes enzo echt superleuk. En kan met gordel, komt goed uit de testen…

haahaha ja sorry moet even lachen om die opmerking dat die kleur haar goed staat… bij ons staat veiligheid voorop dus als die superveilige stoel zwart is dan is dat zo. het is toch een autostoel en geen kleding… sorry het is al laat, ik ben al moe, heb lang gewerkt en moet nu gaan dweilen.

dat terzijde de romer king is een prima stoel :thumbup:

Hahaha ja tuurlijk staat veiligheid hier op nr.1 ook :mrgreen:

Daarom ga ik toch niet voor de Lief! stoel. Er is geen test van.

En aangezien ik weet dat Romer wél een goed merk is, ben ik daarin gaan zoeken, en kom ik dus heel toevallig een kleurtje tegen (dus de 2e stap en niet de 1e hihi) die Lynn goed staat. :stuck_out_tongue:

Die romer hebben wij en bevalt ons supergoed!

Hier een Romer king en een maxi cosi Priori, prima stoelen!

In mijn auto zit wel de Lief! autostoel , omdat Fleur daar het meest in vervoerd word.

Ik vind het fijne stoel en ik vind hem ook goed stevig vast zitten in de auto.

De stoel zelf heeft een hoofdverkleiner en een zitverkleiner die je er later uit kan halen als je kindje groter word.

Bij mijn vriend in de auto zit wel de Kids River en ik heb er nog geen problemen mee gehad. Volgens mij is hij hetzelfde als de Lief! stoel…

Als iets saaierder bekleding en goedkoper…

Nou wij hebben uiteindelijk de Romer King Plus Elena aangeschaft.

Nu nog iets groeien :mrgreen:

Ze heeft er in ieder geval al plezier in !

Leuke kleur ook …