Lief behang

We hebben lief behang gekocht voor de kamer van Noah

Nu wilden wij korenbloem blauw er over heen verven, maar die kleur is heel wat donker dan als voorbeeld. Zie je dan het reliëf nog wel goed?

OF toch kiezen voor de kleur blauw die zij ook gebruiken.

zal toch haast wel?

En anders kan je tegenwoordig bijna altijd wel testers kopen in vrijwel elke kleur verf… en dan op een klein stukje behang (of zo’n proefvelletje dat er ook vaak wel ligt in de winkel) smeren en kijken wat het effect is?

Ik denk dat het meer aan het licht ligt :mrgreen: wat je in de kamer hebt, een donker kamertje zal dit behang dan niet veel goeds doen denk ik.

Ik zou dat niet doen denk ik… het is wellicht al duur zat, dan zal ik niet zelf met verf aan de slag. Maar ik ben niet zo’n dappere klusser :slight_smile:

@Christine wrote:

Ik zou dat niet doen denk ik… het is wellicht al duur zat, dan zal ik niet zelf met verf aan de slag. Maar ik ben niet zo’n dappere klusser :slight_smile:

Het is wit behang het is de bedoeling dat je er over heen verft. Alleen twijfelen wij nu om of dezelfde kleur als voorbeeld of toch de donkere variant

Volgens mij maakt dat niet uit, welke kleur je erop smeert. Wij hebben boven overschilderbaar behang, en op onze kamer hebben we wit en oudgroen, op slaapkamer van de oudste wit en felgroen en op dochters kamer taupe en wit. En overal is de structuur goed te zien.

@Karin1981 wrote:

Het is wit behang het is de bedoeling dat je er over heen verft. Alleen twijfelen wij nu om of dezelfde kleur als voorbeeld of toch de donkere variant

Ooooh Dat wist ik niet! Ik zou het dan wel doen :slight_smile: