liedjesteksten verkeerd verstaan

misschien hebben we het hier al eens over gehad maar het blijft leuk:



onze Minke verstaat niet altijd even goed wat er gezongen wordt. Het liedje “diamanten ringen” van Nick en Simon gaat bij haar als volgt:



Diamanten ringen hoeft ze niet,

Gouden armbanden wil ze niet,

cavia dat smaakt zo raar…



en zeg nou zelf, als je het liedje hoort is het net of ze het echt zingen :lol: en geef het kind eens ongelijk: ik zou ook niet graag cavia eten (hoewel ze daar in Zuid Amerika anders over denken :think: )



en ook:



Ik wordt altijd wakker met een meisje in mijn hoofd,…, wakker met een meisje en m’n dag kan niet meer stuk!



(wakker met een wijsje in mijn hoofd/Fluitsma en van Tijn, Kinderen voor Kinderen)



Weet iemand of dat radioprogramma met dit als item nog op de radio is en zo ja op welke zender?



En kom maar door met de, door de kinderen, niet goed gehoorde teksten :mrgreen:

ow de dchter van mamy kan het ook zo goed.

Die heeft er ook zeer leuke varianten tussen zitten :mrgreen:

ik zeg alleen maar: homme deze komme :mrgreen:



Moet dat topic maar eens opzoeken :wink:

deze bedoel ik dus :wink:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=66803&highlight=

Ik stond in de Zeeman en opeens zei Juul : Ik hoor ‘vette luier!’ Bleek dat ze dit nummer draaiden en als je een poosje luistert, ga je het inderdaad horen. Ik heb gegierd!



http://www.youtube.com/watch?v=KXYDqPzHNJI



Dus. :mrgreen: :inlove:

Gebruik in Youtube maar eens de zoekterm “Misheard Lyrics” of “mamma appelsap”

Mijn dochter is er ook erg goed in inderdaad, wat te denken van “zo een krentenbol” van ilse de lange (so incredible)

Of “Jan smit” moonbeam (your sweet moonbeam uit trains soulsister)

Ook zong ze zonder die ooit te hebben gehoord bij de eerste zin van Men at work’s Down Under “ik zat alleen in een vuile kameel”



Ach ze zingt er nog zoveel meer.



Ok leuk bij het horen van de tune van de serie Friends "your love life’s D.O.A. “mama waarom zingen ze steeds your love life’s DIARREE”?

:mrgreen:

homme deze komme