Gebruikt toevallig iemand maatje 4 of 4+ en wil tegen vergoeding een 2 a 3 pampers opsturen, zodat ik kan kijken hoe ze bevallen en niet een heel pak hoef te kopen. En weg te gooien als ze niet bevallen.
Wil je Lidl luiers hebben? Wij gebruiken ze en zijn er zeer tevreden over.
Als je wil, wil ik je er wel 2 opsturen :thumbup:
hier ook heel tevreden over lidl luiers ik heb er nog een aantal van Luna liggen geen id welke maat :think:
oh en ah eigenmerk lijken ook goed te zijn ook lekker stevig
Ik heb maatje 5 van Lidl luiers, ik weet niet hoe zwaar je meisje is?
Ik gebruik ze voor Pete (2 jaar en 12,5 kilo) en ook voor Luc en Stan (9 maanden en 11,5 kilo) en vind ze voor overdag prima.
Voor de nacht heb ik wel gewoon Pampers Baby Dry.
Stuur maar een pb als je ook wat in maatje 5 wil proberen.
AH vind ik heel stug, Lidl hebben ze bij Jinthe op het KDV. Ik heb ze dus zelf niet in huis, maar krijg wel regelmatig een kindje thuis die er één aan heeft. Tot nog toe vind ik de Lidl luiers nog het meest op Pampers lijken.
tja, hier dus geen goede ervaring met lidl. Ik heb ze wel gebruikt voor Peter, maar jeminee, als je pampers gewend bent, zijn lidl luiers zo enorm dik… ik had steeds het gevoel dat ik Mies moest verschonen, dan zat er nog niks in. Zijn rompers stonden dan op knappen.
Ik vind de lidl luiers niets, Aldi vind ik dan beter, dunner ook.
hoihoi
ik vondt bij mijn oudste dochter de pampers niks. Ze lekten als een gek en ze kreeg er uitslag van. Die van de litl deden het het beste. Nu met bente gebruik ik nog van alles door elkaar om te proberen wat bij haar het beste werkt maar ik neig weer naar die van de litl
groetjes
marlies
De lidl luiers vind ik erg stug en stinken ook snel :sick:
Het heeft ook totaal geen pasvorm bij Amélie…die plast en poept er gewoon langs :sick: :mrgreen:
Stond er vanmorgen ook al even bij te kijken in de winkel, en twijfel…
Heb ook nog genoeg liggen voorlopig, maar ik ga ze de volgende keer gewoon eens proberen…