heb geen ervaring met de kruitvat testen… maar kan me voorstellen dat jij in enorme onzekerheid leeft :hug:
ik heb goede ervaringen met kruidvat testen! heb nog niet gelezen over mensen die er vals positief mee hadden! die van 2 voor 5 euro dan! die met een kruis schijnt wel vaker vals positief te geven!
Ben,klaar met hopen…
bloed verloren net!Pfpfpf,wat is dit toch een drama :x
5de zwangerschap was dit nu,gelukkig heb ik me schattie rond lopen,en die maakt een hele hele hoop goed,GELUKKIG!!!
het is nog niet heftig,maar dat zal zo wel komen,nu alleen wat met afvegen,
och meid toch :hug:
:hug: :hug:
Hele dikke knuffel! :hug:
Mamavanpatty; Ik vroeg mij al af wat er gebeurd was bij je toen je je bericht gepost had bij de november mama`s.
Jeetje meid wat een rot bericht voor je.
Misschien ga je eind november nog wel redden ?! Zou leuk zijn.
Maar natuurlijk hoop ik voor jou dat je een goede en gezonde zwangerschap in het vooruitschiet zult hebben.
heeft het bloeden nog doorgezet? :hug:
ja zal leuk zijn als het deze maand aak zal zijn,maa ben bang van niet…
we zijn al zolang bezig,pfpf het is niet eens leuk mee…
het is echt doogezet,bah bah,
ik ben wel van plan om naar de dokte te gaan,en misschien toch wel de medicemolen in te gaan…ben al vanaf 2001 bezig zwanger te worden,ja zolang :o het lukt gewoon niet,van alles al geprobeerd,zelf op me kop in bed gestaan hahahaha…
maar deze zwangerschap was een kado,want ik had het vorig jaar echt opgeven en me dr bij neergelegd,september ben ik de pil gaan slikken,maar nu was ik ziek en antibiotica,dus dacht ah maandje zonder makkie al 9 jaar zonder geweest haha…en nu pats boem zwanger,en me kleine meissie was zo blij,en wij zelf ook,dus nu gaan we dit jaar dr weer voor,dus we hopen dat we mazzel hebben dit jaar!!
ik zou zeker weten adviseren om je door te laten sturen naar de gyn.
wij hebben in 4 jaar, 4 mk/ma’s gehad,
en na 3 mk/ma’s zijn we in de medische molen gekomen.
nu zwanger van een gezond kindje :inlove:
heel veel sterkte :hug:
MamaMarianne:hoi ik durfde in het begin voor dat ik me dochter had niette gaan,gewoon bang voor een te grote terleurstelling,spookte van alles door me hoofd.ik dacht echt ohhhhh ik zal wel ontvruchtbaar zijn,ja negatief denken:-(
gelukkig in 2006 zwanger van me dochter en helemaal geenklagen gehad!
ergste is gewoon zwanger word ik(alhoewel,het om het jaar is:-()1
mag ikvragen hoehet in ze werk gaat…of wil je dat liever in prive bericht vertellen,ik zou zo graag willen weten hoe hoe het allemaal gaat…
ik heb ook nog maar 1 eileider,pfpfpfp…
@mama van patty wrote:
MamaMarianne:hoi ik durfde in het begin voor dat ik me dochter had niette gaan,gewoon bang voor een te grote terleurstelling,spookte van alles door me hoofd.ik dacht echt ohhhhh ik zal wel ontvruchtbaar zijn,ja negatief denken:-(
gelukkig in 2006 zwanger van me dochter en helemaal geenklagen gehad!
ergste is gewoon zwanger word ik(alhoewel,het om het jaar is:-()1
mag ikvragen hoehet in ze werk gaat…of wil je dat liever in prive bericht vertellen,ik zou zo graag willen weten hoe hoe het allemaal gaat…
ik heb ook nog maar 1 eileider,pfpfpfp…
pb je even…