roos,hij is mega Lullig het streepje hahaha,wil ook een dikke vet gedrukte!!!Hahaha…
alvast bedankt voor de felicitatie’s begin opeens beetje blijer te worden:-)
ga morgen de dokter bellen,ik mag op vroege controle vw 1 eileider,dus ze zeiden toen al bij een volgende zwangerschap meteen melde,en dan moet ik controle houden,dat het vruchtje wel echt in de baarmoeder zit
dank je sweet love,
ook voor de moeite om die foto dr op te zetten,super:-)
zo raar om weer zwanger te zijn,het is oook nog is een cadeautje,want we hadden opgegeven,en was aan de pil(vanaf september 2009),maar maand januari februari niet omdat ik antibiotica kuur had,en pats nu zwanger!!raar lichaam van mij…
Het was geen moeite hoor, doe het graag, maar Graag gedaan!
ik zie hem duidelijk genoeg hoor de streep
GEFELICITEERD
en je moet maar zo denken het moet een keer goed gaan
ja hoor ik zie ook een streep, die van iris was nog lichter…die moest je haast tegen de lamp houden :oops: :mrgreen:
ik zie em ook duidelijk hoor!
gefeliciteerd!
Gefeliciteerd meid :mrgreen:
dank jullie wel allemaal…
heb net de dokter gebeld,hoe of wat,voor een echo,vw 1 eileider,dus ben benieuwd wanneer ik zou kunnen!
weet dat je dan nog niks ziet,maar wil zeker weten dat het niet in mijn eileider zit!dus spannend weer…
:wall: ik durf niet eens naar de wc te gaan,gek van!!!
maar misschien herkennen mensen dit wel,genieten is dr even niet bij.
en me dochter van 3 is helemaal hyper,dacht dat ze het niet meegekregen had,maar ze zei Mam ik vind het superspannend,een baby in je buik :o ze rent springt en zoekt van alles bij elkaar,ah,lief he!!
voor dr rest:buikpijn zo een zeurende,pijnlijke (.)(.) lage rugpijn,bah…ik moet afwachten!
lief jullie berichtjes
Bianca,je heb morgen echo,spannend:-)veel succes&Geluk
ben ik weer
zolang het goed blijft gaan,mag ik 8 maart op echo,dus ik ga duimen dat alles goed blijft gaan…
denk dat ik er straks toch ook maar ff digitale test tegen aan gooi:-)
laatste update!!!
kon me niet in houden dus digitale,Niet zwanger!
maar oktober 2008 zei die dat ook,terwijl ik het wel was,is mis gegaan maar toch!
ik dokter weer gebeld,mocht komen zag de test,zegt ja je bent zwanger!2 strepen is echt zwanger!daar nog een testje gedaan,helaas die zei ook negatief,dokter zei wel zegt nog steeds niks!nu moet ik weer wachten,en zolang er donderdag nog geen rare dingen zijn gebeurd,ochtend urine inleveren! zwanger worden&Blijven is gewoon 1 groot DRAMA!!!word dr helemaal :shock: van…zo wilde het even kwijt,wat een zeur ben ik he,pfpf
:hug: :hug: :hug: Ach arme, wat een onzekerheid zeg!!
Wanneer zou je moeten menstrueren eigenlijk dan? Misschien zit er voor sommige testen nog te weinig HCG in je bloed. Kruidvat test gaf bij mij positief aan, clearblue negatief. Ben nu inmiddels toch echt 20wk zwanger :mrgreen:
hoi sonja
het is bij mij nooit normaal ook me cyclus niet.(25,26,27,28,29,30,31,enz)
ik ben nu voor het laatst 24 januari iets wat geweest,niet echt heftig,meer viezigheid,als je weet wel,sorry voor de vieze praat:-)
:hug: :hug: :hug:
wat een rollercoaster van emoties meis ! wel/niet/wel/niet…
Waarom vraag je niet om bloed te prikken?
Dan weet je het 100 % zeker !!
Mss dat je nog ietsjes te vroeg test als 24/1 laatste ongi was…
hoop dat je toch zwanger bent en mag blijven, zo’n 40 weekjes lang en dan een wolk van een beebje !
liefs
gerda
hallo gerda.
ja dat zei de dokter ook,we kijken het nu tot donderdag aan,en eerst me ochtend plasje,en als daar geen zekerheid uit komt,laat ie bloed prikken…
hij zei ook die ene streep is gewoon zwanger,(je had geen ander moeten doen,mm makkelijker gezegd als gedaan)
ja gelukkig heb ik een kleintje lopen(3)dus heb het gelukkig wel lekker druk,anders zou ik gillend gek geworden zijn :wall:
ik denk dan toch echt dat je pril zwanger bent en het HCG nu nog net niet hoog genoeg is voor sommige testen.
Die viezigheid zoals je het noemt, kan wat slijm met innestelingsbloed zijn.
Ik voor je dat je zwanger bent.
Hoe moeilijk het ook is, nog even een paar daagjes wachten en van t weekend opnieuw testen. Waarschijnlijk zal je dan een duidelijke streep zien!!
och meissie spannend zeg!! Hou je vast aan die ene test! En dan “rustig” afwachten tot donderdag… meer kan je niet doen…
nog geen veranderingen hier,bleh
afwachten is zo moeilijk…
misschien ff die testen van kruidvat halen 2 voor 5 euro?!
of toch tot morgen ochtendurine bij de dokter wachten?
waarom,gaat bij de 1 toch zo makkelijk zwanger worden,blijven en baren?jarloers ja toch wel!!
me 5de zwangerschap nu,en weer spanning,me kleine meissie roept hoe is het met je baby mama?ah zo lief…wou dat ik het even van me af kon zetten,maar elk pijntje steekje voel ik…
maar goed genoeg gezeurd voor deze ochtend als dr veranderingen zijn meld ik het,vind het super dat jullie reactie geven,maakt me iets vrolijker,gister ook heel internet afgezocht,en het komt vaker voor lees ik 1 posi andere nega,maar waarom bij mij Hahahahaha…
tot snel :-*