Lichte kleur ontlasting en buikpijn

Anne is bij opa en oma logeren. Morgen komt ze thuis. zaterdag is Anne met turnen op haar rug gevallen. Een paar uur later klaagde ze over buikpijn en greep naar haar buik (ze was toen nog thuis). Thuis had ze wat diaree. Zondag ook 1 keer en toen was het licht van kleur, beetje stopverf achtig. Ook buikpijn aangegeven, maar verder niet ziek.

Maandag is ze naar opa en oma gegaan en ik heb dit wel aangegeven. Omdat ze maar 1 keer naar de wc ging, had ik niet het gevoel dat ik haar thuis moest houden. Nu is ze vandaag naar de dierentuin geweest en heeft 1 keer vaste lichte ontlasting gehad en 2 keer dun. ook weer wat buikpijn. Ik kan op google weinig vinden. Heeft iemand een idee? Ze heeft ook wat minder eetlust, verder gedraagd ze zich normaal, maar dat doet ze ook met 40graden koorts. Morgen kan ik met haar naar de huisarts als ik het niet vertrouw, maar wilde eerst even hier vragen. Kan het van die klap zijn geweest? Of een buikgriep in aantocht?

Vast bedankt

Ik zou zeker naar de dokter gaan. Lichte ontlasting wijst wel eens op iets met de galwegen.

Maar even goed kan het natuurlijk een griepachtig iets zijn.

enige wat ik in verband leg met lichte ontlasting is de galblaas



maar hoop dat het gewoon een griepje is want dat heerst heel erg op het moment :hug: :pray:

Ik heb net nog even met mn ouders gebeld en Anne ook gehoord. Ze is verder vrolijk, maar heeft geen eetlust en waterdiaree nu, dus ik denk een buikgriep. Morgen is ze weer hier, nu kunnen we toch niks voor haar betekenen, en ze wilde zelf ook bij opa en oma blijven (wonen hier een uur rijden vandaan). Als het goed is ligt ze nu op bed en zien we morgen weer verder. Tja ze worden natuurlijk ook weleens ziek, jammer dat het juist is tijdens een logeeruitje :?



bedankt voor jullie reacties :-*