licht tweede streepje: positief??

Hallo,

heb vanmorgen een test gedaan. weinig urine en ik had even ervoor al geplast. wel 1 dag overtijd. heb de test van etos. 1 donker blauwe en 1 licht streepje… zou het dna toch echt zijn??

of moet ik voor de zekerheid nog een test doen?

liefs, tiene

Hoi Tiene!

Een streep is een streep, je kunt niet ‘een beetje zwanger’ zijn!

Ik feliciteer je alvast, maar zou er zelf ook nog een test tegenaan gooien voor de zekerheid :wink:

Je gaat vast en zeker voor de zekerheid nog een test doen, maar in principe is dat niet nodig.

Zoals Beppie al zegt: je bent zwanger of niet, die testen geven niet positief aan als je niet zwanger bent (hoewel over Romed te discussieren valt, maar die heb je niet gebruikt)

Gefeliciteerd dus!! :smiley:

Daar sluit ik me helemaal bij aan! :mrgreen: Gefeliciteerd! :-*

Ik ben het er helemaal mee eens!

Een beetje zwanger bestaat niet :wink: Een streep is een streep en dus ja Zwanger!!!

Maar dan moet het wel een streep zijn die je binnen de afleesperiode hebt gezien en niet erna…

En als het allemaal zo is als dat je op de bijsluiter hebt gelezen… dan zeg ik:

VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!!

Liefs,

Wishgirl

Gefeliciteerd. :dance: :dance:

dankje!

Vanmorgen voor de zekerheid weer getest, weer etos en weer een tweede lichte streep. ga er denk ik maar wel van uit dta het goed is. voel me namelijk wel zwanger…hihi.

liefs, tiene

Ben k toch weer ff,

twijfel toch wel, was fijner geweest als de streep echt overtuigend was. misschien dat een andere test beter meet? wat denken jullie?

CB digitaal… geen twijfel mogelijk.

Maar: GEFELICITEERD!! :dance:

over een paar dagen is de teststreep er eerder dan de controlestreep :smiley:

Hi,

voor de twijfel nog een CB test gedaan (niet de digitale-> te snel gekocht) wederom vaag plausje. k dnek dat ik de koningin ben van de vage testen, maar vaag is dan maar goed. dus ik ga ervan uit: ik ben zwanger.jippie!!

nog bedankt voor alle felicitaties!

liefs

Gefeliciteerd op naar 9 mooie maanden…

Van harte gefeliciteerd !!!

liefs

Gerda