licht rozig

Hallo allemaal,



Ik dacht dat ik misschien ongesteld gaat worden en had gister een beetje licht rozig bij het afvegen op de toiletpapier, maar het kan bijna geen naam hebben en dat heb ik nooit. Ik heb altijd een vaste cyclus dus weet nou niet wat dit kan zijn, want het is ook niet meer terug gekomen. Ik dacht, oh nou dan begin ik misschien, maar nu dat het weer weg is, denk ik dat ik zwanger ben en dat het misschien een beetje innesteling bloed was. Weten jullie misschien wat het was?



Mijn NOD is over drie dagen.

Oh spannend joh!



Bij mijn zwangerschap had ik 5 dagen voor NOD een innestelingsbloeding (9 dagen na bevruchting).



Maar volgens mij zou het wel kunnen…of is je cyclus misschien iets langer?



laat je het ons weten? :wink:

Ja, ik las op het forum dat meerdere vrouwen dit hebben. Ook heb ik een zwangerschapskalender op internet ingevuld en dit stond bij gisteren volgens mijn cyclus: Kalender: dag 24 van je zwangerschap





De blastula begint zich in te nestelen in de baarmoederwand. Deze innesteling kan licht bloedverlies geven.



Vind het erg spannend! Ik hou je op de hoogte.

Spannend heh, Meano!! Als je positief test, kan je lekker mee kletsen met de april 2009 mama’s!! :mrgreen:

Ik had ook roze afscheiding rond m’n NOD bij Senne.

Sinds zondag dus af en toe wat afscheiding en vanochtend weer een beetje bruinig, maar gedurende de rest van de dag niks meer.



Maar nu in een keer bloed bij het af vegen. Ben dus ongesteld geworden.

Wel een rare cyclus, want het is zondag dus al begonnen en is heeeeeeel langzaam op gang gekomen. Normaal begin ik gedurde de nacht en komt het niet zo langzaam opgang… …er is altijd een eerste keer.

:hug:



Jammer joh!

Fijn dat je nu in ieder geval wel weet waar je aan toe bent.