licht positieve test

Hallo



Ik heb last van droge jeukende ogen (geen Hooi koorts) voel me gewoon anders als anders. Zaterdag is pas mijn nod maar ik krijg zo’n oergevoel dus dacht ik ik doe een test. binnen 1 min een tweede lichte streep.

Wie heeft dit ook gehad en was toen ook echt zwanger?



Groetjes Jessie33

nee ik heb pas getest toen ik 1 dag overtijd was maar ik had wel een gevoel van ik word niet ongesteld…



ik zou gewoon nog ff afwachten en later nog een testje doen…

Ze zeggen altijd een streep is een streep, dus bij deze alvast een voorzichtige felicitatie :dance:

Voor de zekerheid zou ik over een paar dagen nog een keer testen.

Veel succes met wachten.

Dankje ik ga zeker van het weekend nogmaals testen.



Groetjes Jessie33

ik had hier toevallig vanmiddag een vrouw van Moeders voor moeders

en die testen ook. De streep was bij mij ook licht maar volgens

haar wordt die in de loop van de weken alleen maar duidelijker

door de stijging van het HCG hormoon ! :wink:

Droge ogen was bij mij ook het eerste teken! Ook al ruim voor m’n NOD.

En een streep is een streep. :mrgreen:

Gefeliciteerd!

:mrgreen: Hier ook voor de NOD een lichte streep…

@ dagen later iets donkerder en even daarna heeeeeeeeeeeel donker mijn man wilde een dikke streep…dan wilde hij het pas geloven…ik wist het al voor de 1e test…

Het resultaat is alweer 5,5 maand :inlove:

Ik had ook een week voor mijn nod een lichte streep… Maar het gekke bij mij was, 1 week daarna was ie nog even licht. Pas met een digitale van clearblue vond ik het duidlijk genoeg!! :mrgreen:

Weet wel dat predictor testen niet gevoelig zijn. Ze laten pas erg laat zien of je zwanger bent…

heb gewoon de huismerk van de apotheek gebruikt… beviel mij prima… :thumbup:

Ik zeg vast gefeliciteerd! Een streep is een streep zegt men vaak!

Spannend hoor, maar inderdaad, een streep is een streep.

Ik voelde mij deze maand na mijn eisprong ook anders dan anders. Op mijn nod had ik een positieve test in handen.



Hopelijk tot schrijfs bij de januari 2008 mama’s!

Als je de streep kan zien zonder de test heel raar in het licht te moeten houden ofzo, zegmaar zoals je een boek zou lezen, dan is het gewoon een STREEP!!!



Ik wist zeker dat ik zwanger was, een week na de eisprong ongeveer. Drie negatieve testen gehad, en toen op mijn verjaardag een positieve (drie dagen voor NOD)! Maar zoooo licht… Mijn man geloofde het pas toen drie (!!!) andere testen ook een licht streepje lieten zien.



Dus, ehm, ik zou zeggen gefeliciteerd!



Groetjes,

Femke

Hallo



Ik kan het nog bijna niet geloven maar ik ben bij de huisarts geweest en daar hebben we ook getest. Zondag is mijn nod maar hij zij ook gefeliciteerd je bent zwanger en er zat nog maar weinig verschil tussen de lijntjes. Maandag mag ik ook al contact op nemen met de verloskundige, omdat we in dec een mk hebben gehad. Ik ben nu voorzichtig aan het genietten. :dance: :dance: .



Groetjes Jessie33

:: :: GEFELICITEERD :: ::

Dankje :lol: :dance: :dance: :lol:





Groetjes Jessie33

meid wat ongelooflijk fijn voor je… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:: :: Dankje :dance: :dance: :dance: :: ::





Groetjes Jessie33

:-* graag gedaan… wanneer ben je uitgerekend???

:dance:



jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej gefeliciteerd!!

Hallo Missygirl1983



Ik ben uit geteld rond 12 jan 2008 :: :: .

En verder iedereen bedankt voor de reakties.





Groetjes Jessie33