Licht in mijn hoofd

Ik loop de hele dag te zweven lijkt wel.

Maar dan niet op de leuke manier.

Ik heb constant het gevoel dat ik ga vallen en ook mis ik hele delen van gesprekken omdat ik zo afwezig ben.

IEmand enig idee waarom en wat ik er tegen kan doen.

Moet dinsdag voor het eerst naar de vk toe.

Bedankt alvast :-*

klinkt als je bloeddruk die niet helemaal lekker is (weet alleen niet of het nu te hoog of te laag is). Niet te lang mee door blijven doorlopen he, gewoon ff vk bellen en vragen of je bloeddruk kan laten opnemen of anders even langs de HAP

sterkte! :hug:

Bloeddruk…dacht ik ook meteen aan. te laag dan meestal. Daar word je duizelig en flauw van. Veel vocht drinken en ik weet niet hoeveel zout je eet, maar wat extra zout (puur om het vocht wat beter vast te houden).

Ik zou het even aangeven bij je vk. Sowieso meet die natuurlijk je bd, maar mss heeft ze nog andere tips.

Ik dacht ook aan je bloeddruk, ik kreeg dit als tips toen der tijd:

WAT HELPT:

*Opkikker (soep). Daar zitten weinig calorieen in dus het is ook nog gezond. En echt heel lekker. Iedere dag 1 of 2 glaasjes is voldoende.

• Geen toegevoegde suiker. Of iets waar veel suiker in zit, ( het verlaagd je bloeddruk).
  • Zoethout thee,
  • Veel water drinken.
  • Veel sporten.

*Secar therapie.
  • Leren hoe je moet flauwvallen.
  • Veel in de buitenlucht zijn.
  • Zout, geen keukenzout.
  • Dropjes,

Herkenbaar, idd de bloeddruk. Ik bleek 85/40 te hebben :eh:

Wat helpt is verspreid over de dag kleine beetjes te eten. Dus vaker een beetje eten dan af en toe veel. Zoute producten kunnen je even een flinke boost geven maar werken meestal tijdelijk.

Wat hier ook helpt is een slok cola. Mijn bloeddruk is nog altijd laag maar gaat langzaamaan omhoog naarmate de zw.schap vorderd. Verder is er weinig aan te doen. Even je eetgewoontes aanpassen.

Thanx voor de adviezen ladies :-*

Die cola werkt idd Matsjo…en verder heb ik dus dextro in mijn tas gedaan want dat werkt ook erg fijn.

Zal dinsdag eens duidelijk vragen wat echt goede oplossingen zijn.

Meissie, wou je toch even een knuffel geven, las elders dat je het eng vind a.k dinsdag!

Dus duim met je mee, dat het wél goed zit!

cola is inderdaad een geweldige tip, wel de normale niet de light of zero(lemon of cherry mag ook) maar soms heeft je flauwvoelen ook te maken met je suiker…

ik val geregeld flauw of heb het gevoel dat ik moet flauwvallen het beste is dan nog een sportdrankje bij je te hebben ( AA of Extran oid.) dat werkt erg snel en je voelt je snel opgeknapt…

Gister was ik ook wat flauw en merkte het vooral dat m’n vingers onwijs trilde… na 2 glazen cola ging het gelukkig met mij al wat beter.

Hoe was je bloeddruk bij de VK??

Hier werken nu verschillende dingen.

Maar de zoute dropjes zijn wel de topper hoor!!