Mijn zoon heeft zins een paar dagen last van licht gele dunne ontlasting.
Hij is ook al maanden moe heel bleek en wallen onder zijn ogen. En klaagt over steken in zijn rechter boven zij en soms in zijn buik.
Ik was al eerder naar de huisarts geweest omdat ik hem zo bleek vond maar ik kreeg te horen dat het van de vermoeidheid kwam van het net starten op de basis school. Hij is in september 4 jaar geworden.
Nu nog steeds geen verbetering dus ben ik weer naar de huisarts gegaan. En verteld dat hij nu ook die vreemde ontlasting had. Ze heeft hem nagegeken en kwam tot de conclusie dat hij verkouden is… goh is heel nederland dit niet geloof niet dat dat de oorzaak zal zijn. Ze zei zelf dat dit ook kon bij infecties ook vreemde ontlasting. Vind het nogal vreemd wat verder geeft hij niets aan dat hij ziek is.
Kreeg ook zo lekker te horen ja maar u ziet er ook bleek uit en moe. Goh raar zeg 6 maanden zwanger en 2 kinderen overdag bezig houden en savonds en in het weekend werken. Maar met andere woorden ik stelde me dus gewoon aan.
Ik heb wel gevraagd of ik bloed mocht laten prikken voor nieren of ijzer want ik vertrouw het gewoon niet.
Over 2 weken moet ik toch naar het ziekenhuis en dan laat ik meteen bloed prikken bij hem.
Maar kunnen jullie me gerust stellen kan dit echt een normale reactie zijn bij 4 jarige of deze kleur ontlasting??
Liefs Zasje
Ik zou het zo niet weten, maar kun je nu niet alvast bloedprikken.
Mijn oudste was een tijdje terug ook steeds wat bleek en moe verder eigelijk geen klachten. Maar ik kon toen direct die week even bloedprikken, op woensdag gingen we bloedprikken en op vrijdag kon ik bellen voor de uitslag.
Dan weet je in iedergeval over het bloed eerst al wat meer.
Succes! :-*
nou…
wessel had precies het zelfde geloof ik…
licht groenige flodderige poep, soms echt diarree… en klagen over buikpijn.
Weet je wat ik gedaan heb.
Geen melk meer maar soya melk (en yoghurt dringen) en 's avonds “verplichten” vlees te eten (hij at bijna geen vlees en daarvan krijg je ook lichte poep).
resultaat binnen 2 dagen:
geen buikpijnklachten meer, ventje z’n humeur is echt veeeeeeeeeeeeeeel beter… en poep is bruin…
't is maar een idee!