Hey Meiden,
Ik ben inmiddels een jaar bezig voor een 2e kleintje. Elke maand zijn er na mijn eisprong wel weer andere kwaaltjes waarvan ik onzeker wordt.
De laatste maanden heb ik na mijn eisprong gevoelige borsten die dan weer weggaan als ik ongesteld wordt.
Alleen de laaste keer gingen ze niet weg…er zijn een paar dagen geweest in mijn nieuwe cyclus dat ze wat minder waren, maar inmiddels doen ze al een paar dagen hardstikke zeer! en mijn ei moet nog komen!
Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Kan dit ergens op wijzen ofzo? Ik weet heel zeker dat ik niet zwanger ben.
Groetjes Karin
Bij mij is het ook iedere keer weer anders hoor.
De ene keer wel gevoelige borsten, de andere keer niet.
De ene keer wel de eisprong voelen, de andere keer niet.
De ene keer wel… naja zo zijn er heel veel dingen op te noemen.
Ik trek me er al niet zoveel meer van aan.
Het enige wat echt zekerheid geeft is een zwangerschapstest.
Liefs Esther :-*
Hier ook helemaal het zelfde :roll:
Vreselijk vervelend, ik ga dan ook maar nergens meer van uit.
Ik had dit ook voor Damian en nu weer.
:hug:
Hier helaas ook hetzelfde, ik ga ook echt niet meer van al die kwaaltjes uit.
Ze bedriegen me toch elke keer weer :?
Heel herkenbaar. Het stomme is dat ik de eerste keer dat ik zwanger was, helemaal geen symptomen had. Ik was er ook helemaal niet zo mee bezig: het was onze eerste maand, dus ik ging er niet van uit dat het meteen zou lukken. Helemaal niet getemperatuurd, geen testjes, en meteen zwanger.
De tweede keer (missed abortion) was het in maand vier raak na een ovutestje en toen had ik 2 symptomen: veel beter ruiken en een wat gespannen gevoel in mijn borsten.
Ik heb het afgelopen jaar wel 5 keer gehad dat ik exact dezelfde symptomen had, ik was er eigenlijk best wel van overtuigd dat ik weer zwanger was, maar dan toch weer de teleurstelling…