Wat moet ik lezen? wat is leuk? ben bang dat ik door de bomen van het aanbod het bos niet meer kan zien.
heeft iemand nog wat ‘gratis’? haha… eerst als aanrader?
Ik ga eerst een poging doen om op mn mobiel te lezen… ik hoop dat ik weer veel ga lezen!
ik mis het gewoon, maar de bieb heeft alleen maar oude meuk boeken en kopen is ook geen optie.
Zijn er meer die zo lezen?
(dacht… lezen hobby, dus valt onder keukentafel?)
Hoi Konijntje! Wat voor stijl boeken hou je van? Ik vond de serie van Camille Lackberg echt super leuk. De hoofdpersonen komen in elk boek terug, en elk boek is ook een los verhaal met daarin een moordonderzoek. Lekker makkelijk geschreven en ook echt wel spannend tot bijna op het eind.
Niet 50 tinten grijs!
Dat leest iedereen al… :mrgreen:
Boeken zijn zo persoonlijk. Wat heb je in het verleden al gelezen? Heb je een schrijver die je leuk vind?
geen flutromannetjes "
ben overig wel nieuwsgierig naar die 50 tinten haha
verder naakt et niet uit! als het maar te lezen is
Momenteel lees ik George R. Martin, Het spel der Tronen. Ja, daar is een (hit)serie van op tv, maar ik las de boeken al voordat HBO aan de opnames begon.
Ik lees veel fantasy. Hennen, Heinz, Hobb maar ook King. Zijn nieuwste boek krijgt goeie resenties, ben de titel even kwijt. Heb ook Brown in de kast staan…
Ik heb ruim 4000 e-books op mijn pc staan. Als je aangeeft wat je echt leuk vind of welke schrijver/schrijfster kan ik wel even kijken of ik wat voor je heb en doormailen?
ooh super!! ehm… ben nu bezig met een boek… wat is dat gaaf en makkelijk. Ik lees op mijn telefoon, maar oooh lezen is weer verslavend.
Wat een mooie serie Meisje… t eerste boek is in elk geval al behoorlijk indrukwekkend!
Marieke: ik bericht je vast nog wel een keer… eerst eens links en rechts vragen wat nou eecht leuke boeken zijn.
Camille Lackberg is inderdaad een mooie serie.
Ik heb ook alles van Tess Gerritsen en Karin Slaughter, ook goede schrijfsters.
Als je eruit bent stuur me maar een pb
Karin Slaughter lees ik momenteel ook :thumbup:
Veel leesplezier Konijn! Ze zijn inderdaad spannend en lezen lekker weg. Sommige delen zitten wel veel personen in, maar die leer je gaandeweg wel kennen.
Camille Lackberg, heeft iemand daar titels van ?
Van C Lackberg heb ik de volgende titels: Ijsprinses, Oorlogskind, Predikant, Steenhouwer, Zeemeermin, Zusje.
Ik kan ze mailen als je wilt.
Ik weet zelf nog niet of ze leuk zijn, ik ben momenteel bezig met een derde boek van J.Adler-Olsen. die vind ik zelf wel erg interessant.
@mallivy wrote:
Ik weet zelf nog niet of ze leuk zijn, ik ben momenteel bezig met een derde boek van J.Adler-Olsen. die vind ik zelf wel erg interessant.
Als je die boeken leuk vindt, dan kan ik je ook de boeken van Hakan Nesser aanbevelen! Ik heb net deel 1 & 2 uit de ‘Barbarotti serie’ gelezen (‘De man zonder hond’ en ‘Een heel ander verhaal’). Erg goed!
Nu wil ik graag verder met deel 3 & 4 (‘Het tweede leven van meneer Roos’ en ‘De eenzamen’), maar die heb ik zelf nog niet, dus als iemand deze voor me heeft (epub), dan houd ik me aanbevolen!
Hm die ga ik onthouden van Hakan Nesser heb ik nog niks.