levensduur zaadcellen?

weet iemand hoe lang die dingen in ons vrouwen overleven? ik lees verschillende verhalen, variërend van 24 uur tot 5 dagen. Wat is het dan precies? We hebben namelijk zondagochtend geklust, dinsdag follikelmeting gehad met 7 eitjes…mag dus niet zwanger worden van d egyn (ik heb ook echt geen plek voor een 7-ling :shock: )…maar ik heb zelf het idee dat die dingen gisteren gesprongen zijn omdat ik dezelfde kenmerken heb als toen ik de vorige keer een eisprong had.

Dus, kunnen die zwemmertjes het overleefd hebben tot gisteren? Dan zit ik ongeveer aan 3/4 dagen namelijk.

Ik ben benieuwd!

Alvast bedankt voor de reacties!

Groeten wienie

wil je niet ontmoedigen maar volgens mij is het mogelijk…

nu misschien een heel stomme vraag maar als 1 van de 7 eitjes wordt bevrucht, is dat dan ook erg? en 7 eitjes! Lijkt wel pasen bij jou hihi :lol:

niet verkeerd opvatten aub :slight_smile:

Hoi,

Zijn de zwemmertjes van je man wel eens onderzocht? Zijn deze gewoon in orde?

In boeken zeggen ze meestal dat de zaadcellen 2 a 3 dagen kunnen overleven in het lichaam van de vrouw.

Alleen zijn er ook onderzoeken bekend waar er na 7 a 10 dagen nog zaadcellen te vinden waren, maar dit was wel erg uitzonderlijk!

Groetjes Saskia

affie, hier de paashaas haha. (ik kan er intussen eigenlijk wel de lol van in zien!) nee al worden het er twee maakt me ook niks uit, maar het risico op grote meerling was te groot en dus ook teveel kans op complicaties. Dus het zou wel kunnen…hmm, stom dat die arts daar niet naar gevraagd heeft dan…

saskia, zijn zwemmers waren oke en samenlevingstest tijdje terug ook oke. en 3 dagen haal ik dus net…

Hm, ik ben benieuwd…

Bedankt voor de reacties!!

In ieder geval succes met zwanger worden :thumbup:

ik zou toch ff je gyn bellen :wink: