leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker ?? @*&%*

hang dus al en uur aan de telefoon met de belasting dienst.



heb in juni mijn huurtoeslag aangevraagd 3weken terug gebeld zouden ze me terug bellen.



niks gehoord ben ik zelf maar weer gaan bellen.



mijn aavraag is nog altijd niet in behandeling genomen er is nu een uitzoekopdracht gemaakt dat duurt ook weer 8 weken…



ik krijg 155 euro per maand terug das toch best veel …



nu gaan ze een spoeduitbetaling aanvragen omdat ik heb gezegd dat ik het niet ga redden zonder dat geld



nu hang ik dus al voor de 5de keer in de wacht steeds een min of 7…

en ik ben nog lang niet klaar hij heeft zo nog wat gegevens nodig en wie weet wat voor dingen zich dan weer voor doen …



dan moet ik worden doorverbonden met een andere medewerker omdat ik 4 weken geleden een duplicaat heb aangevraagd van de kinderkorting en alleenstaande ouderkorting.

want mijn gemeente houd allebij in op mijn uitkering terwijl ze alleen de alleenstaandeouderkorting mogen inhouden .



krijg ik dus van 7 maanden z’n 60 euro per maand terug maar ook hier op laat de belastingdienst weer zich wachten…

Mijn vriendin kreeg bij de huurtoeslag te horen dat ze niet zo vaak moest bellen (ze woont hier bijna 2 jaar en krijgt nog toeslag ala haar oude huis, te weinig dus). Ja, zegt die mevrouw, iedere keer als u belt dan maken we een nieuwe zoekopdracht en dan vervalt de oude weer dus zo schieten we niet op he? :shock: . Op zich klinkt het wel komisch alleen is het minder grappig als je op je geld zit te wachten denk ik.

Ahhhhhhhhhhhh ja belastingdienst:









Mijn grote vrienden :angel:

Ik wacht al op zorgtoeslag vanaf januari 2006. Ik zeg maar even niks dus :silenced:



Succes meid, ik hoop dat het gauw opgelost wordt voor jou :thumbup:

tegen mij zeiden ze toch iets anders hoor die eerst opdracht staat nog steeds en vanaf die hebben hun weer 8 weken de tijd maar ja daarna zal wel een andere procedure zijn waar ze 8 weken de tijd voor hebben



word er gek van

ik ben ze nu ook aan bellen op dit moment al een half uur … en ze kunnen dus niks want telefonisch mogen ze niks zeggen oetlullen… ik heb een hekel aan de belastingsdienst…



Ook al hebben we dit jaar een meevallertje gehad hun werkwijze is en blijft en is altijd geweest… botweg niet om kunnen gaan met “klanten”…



Nu ja ik ben beneiuwd…



Ow en euhm wrm staat er in hemelsaam 10 werkdagen om 1 luttele brief te verzenden ?



Ik hoop

Charity dat alles goed overkomtbijjou kwa je geld wat je verdiend hebt te ontvangen

:thumbup: :-* Succes

ja idd ik moet ook weer 10 werkdagen wachten op die duplicaat terwijl ik hem al 2x heb aangevraagd 3 weken geleden en vorige week en heb nog niks ontvangen



nu maar weer 10 werkdagen wachten…

ik dus net zo , ze sturen geen officiele, maar een duplikaat en ook ik heb eerder aangevraagd omdat ik de 1enooit ontvangen heb



:roll:

Ondanks dat gezeur als je ze nodig hebt, ben ik toch wel blij met ze hoor…scheelt een hoop centjes!!!

Het scheelt idd centjes, maar als je alleenstaand bent en je kan het gebruiken en je moet erg lang wachten, is het geduld soms op.



Ik heb 7 maanden moeten wachten :zzz: :zzz: op mijn huurtoeslag (aanvraag kwijt, geen bankrekeningnummer :roll: bekent, nogmaals aanvraag zoek :zzz:, terugbellen - wat is dat?? ) Frustraties genoeg hier toendertijd omdat je ook nog een kindermond moet vullen 8)



Maar als ze geld van jou willen hebben zijn ze wel snel :wall:



Kreeg wel in 1 keer een bak geld terug :lol: :lol:

@charity wrote:

tegen mij zeiden ze toch iets anders hoor die eerst opdracht staat nog steeds en vanaf die hebben hun weer 8 weken de tijd maar ja daarna zal wel een andere procedure zijn waar ze 8 weken de tijd voor hebben



word er gek van




Misschien had jij mazzel en niet dommerdandom aan de lijn :dance: . Fijn he die callcenters :shock:

Hoop dat het een beetje gaat opschieten voor je, geld is geld nietwaar, en inderdaad, andersom zijn ze altijd wel heel vlot.

misschien een tip. Gaan eens langs de sociale raadslieden. Vaak kunnen ze dan ineens wel de spullen vinden of het geld overmaken.



succes iedereen. :thumbup:

belastingdienst leuker kunnen ze het niet maken wel moeilijker :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

breek me de bek niet open zou het liefst ze allemaal (de kantoren en sommige mensen!!!degene die het systeem uit bedacht hebben) in de hens willen zetten en hun laten rondkomen van het minimum van het minimun loon en kids en niets erbij. :evil: :evil:



sorry maar ze zitten mij heeeeeeeeeeeeel hoog.

ik werk er…en ik vind het zelfs bureuacratisch gaan…maar ja je doet er niets aan…maar ja aan de andere kant…ik zeg vaak niet eens waar ik werk om ik me dan moet gaan verdedigen…alsof ik de belastingdienst ben…



enne toeslagen sta ik los van…

Ach de belastingdienst :evil: :evil: :evil:

Ze zijn er zomaar achter gekomen dat wij schijnbaar in 2006 geen recht hadden op zorgtoeslag en nu mogen we alles over 2006 (en waarschijnlijk ook over 2007) terugbetalen. Ach ze zijn wel lief hoor, die meer als 1000 euries mag ook in termijnen, de schatten :evil: :evil: :evil: