Suus is met haar anderhalf al lekker met woordjes bezig…
Ze mag iets niet van mij…
Ik wordt vernietigend aangekeken, armen over elkaar heen geslagen…
“BOOOSSCHJ!!!”
Brocolli is hier boelekieee
Paprika is piparaka
en op de pissa zit pessooo
:inlove:
Fenna zei net tegen mij: Fenna lekker tippele gehad! = druppels!
bullebak=prullenbak
kinnanaas=pindakaas
Laatst kwam ik op haar slaapkamer en zag ik dat ze met potlood op de kast, deur en muur had getekend… :? Krijgt ze van mij op haar donder, wijst ze heel beslist naar de muurschildering van Nemo: Daar ook tekend! :eh: Tja, wat heb je daar tegen in te brengen… :mrgreen:
Damian zei eerst ipv kielekielekiele : kutekutekut :oops:
@Chelleke wrote:
Damian zei eerst ipv kielekielekiele : kutekutekut :oops:
Wahahahaha
Finnley zegt nog niet zo veel, ja BRRRRRRR bij alle auto’s/bussen/vrachtwagens en brommers :mrgreen:
Jayden noemt poffertjes = koffertjes
Van de week in de auto was hij iets een het vertellen en ik luisterde schijnbaar niet, toen zei ie ineens : “mama, geef eens antwoord” :lol:
Ook ging ik met Jayden naar de afhaalchinees, vraagt die vrouw aan de balie of hij een lollie wilt zegt ie: “Nee want ik moet eerst eten” :lol: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :inlove:
Sara had luizencontrole op school. Komt ze thuis zegt ze:
Mama, wil jij ook even controleren of ik muisjes in mijn haar heb?
@Ninanien wrote:
Sara had luizencontrole op school. Komt ze thuis zegt ze:
Mama, wil jij ook even controleren of ik muisjes in mijn haar heb?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kom Jayden ff je teennageltjes knippen…Jayden: “Nee mama, dat doet hartstikke pijn” zei ie straks :lol:
Maaike (net 4 jaar) mocht zelf de boter en de hagelslag op haar boterham doen.
“zal ik je boterham even doormidden snijden voor je?” vroeg ik.
“Hoeft niet” zei Maaike.
“Nou, ik doe het toch maar wel” zei ik, want anders ga je zo morsen met de hagelslag.
Waarna ik een heel erg verontwaardigd antwoord kreeg “waarom vráág je het dan aan me mamma!!”
Heef zij weer gelijk in… :?
Ik vraag geloof ik wel vaker iets waarop ik eigenlijk mijn eigen antwoord al klaar heb. Dochtertjes kunnen hun ouders ook wel eens opvoeden :oops:
:mrgreen: :lol: :mrgreen: :inlove:
Van de week gleed ik uit in de hal van de gymzaal. Tja moet je maar geen gladde laarzen aan doen, ben al net een op hol geslagen paard op die dingen. Maar goed, ik lag daar languit in de hal zegt Stijn: mama niet hier slapen, bed thuis.
Cas eet graag ‘pankepoenken’ (pannenkoeken)! :mrgreen: :inlove:
Voor Senne zijn knikkers ‘pikkers’… :think: :mrgreen:
hahaha heerlijk.
Hier eten ze graag in een estaurantje of slapen ze in een rotel :think:
tja, Minke luistert graag naar mooie roziekjes :roll:
en het perron (van de treinen) is hier nog steeds buron…
(ik vrees dat dit de komende 20 jaar ook niet gaat veranderen :mrgreen: )
:mrgreen: Deanne heeft sTierballen :inlove:
@annemarie69 wrote:
en het perron (van de treinen) is hier nog steeds buron…
(ik vrees dat dit de komende 20 jaar ook niet gaat veranderen :mrgreen: )
:mrgreen: joh, zo is de magnetron hier heeeel lang ‘pagon’ genoemd… en van de een op de andere dag zegt ze het gewoon góed… en owww wat misten we dat ‘pagon’ in het begin :oops:
@Happy mommy wrote:
Mijn dochtertje van 4 jaar had twee complete tubes tandpasta op haar tandenborstel (en over de rest van de badkamer) uitgeknepen, was er daarna doorheen gaan wandelen en had tekeningetjes op de donkere vloertegels gemaakt (de pasta stak zo mooi af :think: ).
Ze keek mij met een onschuldige blik aan toen ik de badkamer inliep en de ravage aanschouwde… en ze zei;
“mama, we maken er gewoon geen probleem van, laten we het asjeblieft gezellig houden”.
:mrgreen: moest ik toch eventjes boos worden, maar eigenlijk kon ik haar wel fijn knuffelen :inlove:
:inlove: geweldig!!
( :silenced: en ow wat hoor je jezelf dan terug he? )
Lizan gooit heel graag met een frisbeer :lol:
hihihihihi leuke woorden hier! :mrgreen:
Sara zegt dan weer pasjon in plaats van station. Grappig dat alles wat met station te maken heeft weer leuke woorden oplevert :mrgreen: