bij ons eten ze niet zo graag “bomen”
Broccoli dus :mrgreen:
@annemarie69 wrote:
bij ons eten ze niet zo graag “bomen”
Broccoli dus :mrgreen:
Oh Lenn eet juist heel graag bollekie :mrgreen:
En hier eten we wel eens bRoemkool met A appel,inplaats van aardappel.
Bij het zwembad besteld ze asselsap :mrgreen:
Inplaats van hoort zegt Jowena woont,en inplaats van horen zegt ze dus wonen,zo krijg je hele leuke zinnetjes.
Mama woont deze muts op mijn hoofd :mrgreen:
Mama woont deze friet hier op mijn bord.(ze heeft een bord met 3 vakken)
Mama deze kindjes wonen allemaal bij mij op school :mrgreen:
Leuk al die verkeerde uitspraken :lol: :mrgreen: :inlove:
Mama, wat is mijn voornaam?
-dat weet je toch wel?
Ja, Jayden. En mijn achternaam?
-dat weet je toch ook? dat is …
Ohja, en wat is mijn linkernaam?
:mrgreen:
:mrgreen:
Veron zag van de week iemand op tv met een beugel…
Hij begon gelijk te lachen en zei: die meneer heeft een tandenketting :lol:
grts patricia
Wij aten van de week: spiesnazie :lol:
Vanmorgen gaf Hieke mij een kus net nadat ik een banaan gegeten had. “Mama jij ruikt bananig” :mrgreen:
Hier zaten we gisteren te eten en Verôn deed heel vervelend en ik gaf hem geen aandacht meer…
Zegt hij ineens heel boos Mama als ik je moet komen halen… :mrgreen:
We deden vandaag even een nieuwe bedpyjama op het bed (dekbedovertrek )
En Sophie moet regelmatig even een ovenblikje wachten
Vandaag wilde madam ‘de water plantjes geven’ :lol:
het is al eventjes geleden, nu weet hij de goede manier…
flikken -> slippers
belinnen -> beneden
frafra -> vrachtwagen
Leuk onderwerp… :inlove:
Hier loopt ook een wijsneus in huis…
Reepapa is een zebra
Zo heeft Juul ook een duimteen, wijsvingerteen, middelvingerteen, ringvingerteen en pinkteen…
Wij eten hier geen broccoli maar poeppelie (Nu weet hij wel dat het Broccoli is, maar met poeppelie krijgt hij meer reactie).
Juul kan ook tot lelluf (12) tellen: 12345678910 elluf, lelluf… Ik moet er wel bij vertellen dat Juul weerts praat dus wij zeggen:" twelluf"
ik bracht mijn oudste naar het logeerhuis bij het weg gaan zegt hij “ga je niet huilen”, ik ga ook niet huilen" hij heeft nog nooit gehuild bij weggaan maar was wel grappig en lief (heeft hij vast een keer gehoord dat iemand dat gezegd heeft).
hij kan tot 20 tellen en dan is 20: twintigtien.
:inlove:
Mijn dochtertje van 4 jaar had twee complete tubes tandpasta op haar tandenborstel (en over de rest van de badkamer) uitgeknepen, was er daarna doorheen gaan wandelen en had tekeningetjes op de donkere vloertegels gemaakt (de pasta stak zo mooi af :think: ).
Ze keek mij met een onschuldige blik aan toen ik de badkamer inliep en de ravage aanschouwde… en ze zei;
“mama, we maken er gewoon geen probleem van, laten we het asjeblieft gezellig houden”.
:mrgreen: moest ik toch eventjes boos worden, maar eigenlijk kon ik haar wel fijn knuffelen :inlove:
:mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:
Ik zou ook echt niet meer boos kunnen zijn.
Whahahahahaha :mrgreen: :inlove:
Ik smeer Hieke in met zonnebrandcreme. Waarom doe je dat mama? Omdat de zon je huid verbrand als je in de zon gaat, en met creme niet. Hieke denkt even na en zegt dan: Krijg ik dan geen vlammetjes meer op mijn armen?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
“Moe jou mama…” Jammer dat ik jullie de toon niet kan laten horen! Ik had op haar gemopperd, ze had iets uitgevreten of luisterde niet ofzo.
Tja en wat het betekent… “Ik word een beetje moe van jou mama” :oops: Als ze loopt te jammeren om niks, zeg ik wel eens “ik word een beetje moe van jou gemopper” enne wie kaatst…
Lol wienie, die kon je in je zak steken!!
Hier vanmorgen onder aan de trap ( wij slapen boven, S. beneden)
“ding dong!! Is jou thuis?”
Saar was gistermiddag aan het tekenen en ‘schrijven’…
Dus ik roep: we gaan eten!!!
Roept ze keihard terug: Ik wil nu even niet gestoord worden mama, ben zo druk aan het werk… :mrgreen:
je hoorde jezelf zeker? :mrgreen: