leuke woorden van je kleine

Hieke: Hoojedat?

Mama: Ja Hieke, ik hoor het. Dat is vuurwerk.

Hieke: Boem!

Mama: Gaat hard hè?

Hieke: Heeft niet hoor mama.

:inlove: :inlove: :thumbup:

Heerlijk he, heeft niet hoor mama :inlove:

Ik liep vanmiddag achter Emma aan de trap op, zegt ze: “Ik hou me goed vast hoor, maak je geen zorgen!”

Youni wees een lila kleurig doosje aan, en noemde de kleur slappe paars :inlove: ik vond het echt heel knap verzonnen

iemand enig idee wat een DUK DUK is :mrgreen:

Wij kijken naar K3 en de gasten zijn van ‘kruistocht in spijkerbroek.’:

‘Mama ik vind die meneer met dik niet zo leuk…’

Ik heb nog niet alles gelezen, maar de onze vond ik ook wel erg leuk:

Wij zijn niet gelovig, maar op aansluiting op Kerst, lees ik nu uit de Kinderbijbel voor. Nu ging papa een keer voorlezen, zegt Lotte: mama leest altijd uit het Godboek…

@Elmo wrote:

:think: geen idee

@Elmo wrote:

een eend 8)

NOPE!! :mrgreen:

een stethoscoop :roll: je hoort tenslotte het kloppen van je hart …ja soms moet je ver zoeken bij haar! :inlove:

Wow.

wil ze dokter worden later :smiley:

@Elmo wrote:

NOPE!! :mrgreen:

een stethoscoop :roll: je hoort tenslotte het kloppen van je hart …ja soms moet je ver zoeken bij haar! :inlove:

hahahaha

Ze is nog niet zover dat ze al vertelt wat ze wil worden later, maar ze heeft zo’n Ernie bij de dokter…dus sja, daar heeft ze het van! Lekker ding he!!

Ik kwam erachter dat ze dat ding zo noemt doordat ie ergens achter was gevallen waar ze niet meer bij kon. En ik begreep haar maar niet joh!! Dus ik moest meelopen en toen zag ik dus die stethoscoop … ik had het niet bedacht!

soms hebben ze van die dingen en dan opeens als ze het zeggen en ook aanwijzen dat je denkt: OH bedoelde je DAT de hele tijd 8)

@JannieElmo wrote:

soms hebben ze van die dingen en dan opeens als ze het zeggen en ook aanwijzen dat je denkt: OH bedoelde je DAT de hele tijd 8)

zo had Jens het altijd over “Jeebagges” die hij dat op TV wilde kijken…

enig idee???

:think: ik zit al alle kidsprogramma’s na te gaan…maar ik heb echt geeeen idee!!

nou hij kan de R niet zeggen dus dat wordt een J…

maar het is ook niet echt een titel van een kinderprogramma :wink:

het zijn racewagens :slight_smile: :stuck_out_tongue:

aha!! een formule1-fan in de dop!!! Jouw kind mag ik wel! 8)

maar ook daar was ik niet opgekomen :mrgreen:

Hier heb ik er ook nog een: Lotte had het over een “stastil”. Wat denken jullie dat ze bedoelt?

Hint: het heeft met een fiets te maken…

standaard?? of een rem?

ja mijn gedachte gaan dan ook uit naar een (hand)rem… offff…je zadel!! dat kan ik er ook nog wel uithalen (dus qua klank)!

geweldig he die kids van ons :mrgreen: :inlove: