leuke woorden van je kleine

Volgens Nikkie is Kinderklaas weer in het land :mrgreen:.

We zitten gezellig aan de tafel te eten. Plots zegt Sterre,“Ik ben een prinses” “Oh,” zegt mijn man, “dan ben ik de prins op het witte paard.”

Waarop mijn dochter antwoord, “Hoi paard”

We konden niet meer stoppen met lachen en zij begreep er niets van.

We gaan naar de film van Sinterklaas in de bios. Ik zet mijn auto naast een grote SUV, ik geloof dat het een sanggyong is.

“Ohhhh mem, die auto is groot. Die heeft veel benzine gedronken.”

De film was erg mooi en spannend maar Sterre vond het niet zo erg leuk dat het zo luid moest want ze was nog niet zo oud en dus ook niet doof.

Zo kan ik nog wel uren doorgaan ze hebben zovaak leuke uitspraken.

Groetjes Sigrid

Mem van Luna*& Sterre en Luca

Loelellaaaa

lekker mmmmmmm

een loelellaaaaaaaaade letter van Kaaaaassssssss!!!

chocoladeletter van Sinterklaas

Pama of Mapa… :think:

Dan willen ze papa en mama in éne keer zeggen! :mrgreen: :lol:

Wij hebben het hier over Intekaas, attepiet en mekiko :mrgreen:

Jasper heeft een nieuw woord. Het heeft iets met Sinterklaas en zwarte piet te maken. Als hij een plaatje ervan ziet roept hij :oops: :oops: :oops: piemel :oops: :oops: :oops: we weten alleen niet wat hij ermee bedoelt. iemand een idee?

@anita1979 wrote:

Jasper heeft een nieuw woord. Het heeft iets met Sinterklaas en zwarte piet te maken. Als hij een plaatje ervan ziet roept hij :oops: :oops: :oops: piemel :oops: :oops: :oops: we weten alleen niet wat hij ermee bedoelt. iemand een idee?

pluim :think: op de muts van een piet?

hier is het koekie(pepernoot) lola(chocola) pietie en klaasj :inlove:

pluim zeggen we eigenlijk nooit :think: :mrgreen:

zou het niet weten Anita… :think:

zwarte tiet :oops: zegt hij ook vaak (gaat goed hier he)

Hahaha die Jasper :lol: :lol:

Vorig jaar werd Sinterklaas hier nog Bumbaklaas genoemd, tja logisch eigenlijk als je er over nadenkt, ze hebben beide een puntmuts en een lange jurk aan :mrgreen:

Wat heerlijk te lezen!!!

Ons kleine vriendinnetje van 2,5 zegt dat haar zusje in de ‘Marco-cosi’ moet. (Weet zij veel dat het een Maxi is, Marco kent ze :wink: )

Ons overbuurmeisje zei vroeger:

Goeis (schoenen) wrempel (drempel) blim (bril)

Mijn vriendinnetje zei altijd, tot hilariteit van mijn broers (waren 7 jaar ouder):

Ga maar titten, toelen tat.

Mamaaaaaa, Ronnie heef mijn tietenweer… (Ronnie heeft mijn schietgeweer) was in de tijd dat schietgeweren nog echt onschuldig speelgoed was :angel:

Brent, 4 jaar maakt hier van :

paraplu -> pampelu

washandje -> handje was

met verfjes spelen = ververen

hij vraagt hier altijd om hoe laat de baby gaat komen ipv wanneer :slight_smile:

grappig pampelu…Serina maakt van paraplu: pluplu

En hoe laat komt de baby :lol: :lol:

… en onze zoon eet graag een ‘blotelam met choco’ :wink:

We weten eindelijk wat :oops: 'piemel ’ is. Hij bedoelt Pepernoot… het lijkt niet eens op elkaar!!!

@anita1979 wrote:

We weten eindelijk wat :oops: 'piemel ’ is. Hij bedoelt Pepernoot… het lijkt niet eens op elkaar!!!

daar was ik inderdaad niet opgekomen :smiley:

Emma wilde laatst mijn Labello even gebruiken: “Mama, mag ik jouw lipjes lijm ?” :inlove:

Als we hier stoeien, dan roepen we “genade” hikkend van de lach als we willen dat degene die bijvoorbeeld kietelt… stopt.

Nu was ik zojuist mijn dochter aan het opeten… mjam, hapje van een hammetje hier (bijt zogenaamd in d’r bil) oeh en dit spekkie is ook lekker (bijt zogenaamd in d’r zij) en zo verder.

Ze giert van het lachen en kronkelt om weg te komen en roept ineens “garnale mama, garnale!”

Mama stopte subiet met opeten want ze kwam niet meer bij van de lach :lol: