Leuke verrassing van mijn ouders!

Mijn ouders waren hier voor Benthe haar verjaardag.

Ineens gaat mijn moeder zitten en zegt serieus: Even dit voordat de andere visite komt…

We kijken haar geschrokken aan, want het klonk spannend.

Zegt ze ineens dat we in de vakantie een dag uit mogen, zij de huurauto en brandstof betalen, de entree en dat we daarna ook nog op hun kosten uit eten mogen :shock: :shock:

En dat hoefde geen MacDonalds te zijn…

Ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen, want we zitten momenteel in een financiële dip zitten…

Ben helemaal happy!!!

Wat een leuke en welkome verrassing, zeker nu jullie het zelf niet kunnen bekostigen.

Dat zal een dagje genieten worden!

Al enig idee wat jullie willen gaan doen?

Wat ontzettend liefffff :inlove:

Aaah hoe lief is dat!!! :inlove:

Ben ook wel benieuwd, enig idee waarheen? Of nog steeds ontroerd en nog niet over nagedacht?

heerlijk !!

en wat lief

Wat een heerlijke verassing. Geniet van jullie uitje!

Waarschijnlijk wordt het Duinrell…daar zijn we nog nooit geweest…

wat een onzettende lieve ouders heb je… :inlove:

Geniet er maar goed van hoor,

en duinrell is zo leuk,

maar slagharen is ook erg leuk !!

Ik zeg altijd maar ben er maar zuinig op, leven kan zo kort zijn…

Ooh wat een onwijs leuke en welkome verrassing zeg!

Lief van je ouders :inlove:

Lekker een dagje uit :thumbup: geniet ervan! Maar dat komt vast goed :slight_smile:

Heb vanmorgen op de website gekeken van duinrell, maar die gaat het waarschijnlijk niet worden…

Veel dingen waar B’Elanna niet in durft, Benthe niet in mag… En hub houdt niet van zwemmen, dus dat is ook jammer…

Zitten nu evt te denken over Amersfoort zoo… En dan vooral het dinobos… Iemand daar al eens geweest???

En andere tips zijn ook welkom…

Wat een leuke verrassing!

Amersfoort Zoo is leuk, geen mega grote dierentuin maar wel leuk en ze hebben er ook een uitgebreide speeltuin hoewel je wel bijbetaald voor een aantal dingen (paar euro). Het Dino bos is ook leuk, het is een stuk bos met een looppad waarlangs replica’s van dino’s staan :wink: maar dan op ware grootte :mrgreen: dus er staan echt een paar heeeeele grote in. En je hoort ze ook geluid maken en sommige bewegen een beetje.

Tja, ik zou het wel weten, ik zou meteen naar de Efteling rennen :wink:

Ik zou ook voor de Efteling gaan :smiley:

Ik ook Efteling, leuk voor de kids :inlove:

Je kunt ook de kerk midden in het dorp laten toch? :wink: En daarmee bedoel ik dat je, als je iets aangeboden krijgt, je toch met goed fatsoen niet direct het allerduurste hoeft te kiezen?

Wat vind je gezin leuk? willen en durven ze in attracties, is je jongste al zo groot dat ze ook aan een attractiepark iets heeft? Zou een dierenpark iets zijn?

Moet het in nederland zijn? Je woont dicht bij de grens van duitsland. Daar zijn vast ook leuke dingen te doen. ( wij wonen ook dicht bij de grens maar dan helemaal in het noorden en doen veel in duitsland) Openluchtmuseum in Arnhem is ook leuk.

Wat een super idee van je ouders. Zoals Gab al zegt is mijn gevoel ook.

Slagharen en hellendoorn zijn ook leuk. Maar daar zit je wel met een bepaalde lengte die iedereen moet hebben om overal in te kunnen.

Welke ik ook ga onthouden voor deze zomer is in duitsland, wunderland kalkar. Maar ook daar moet je voor een aantal dingen 130 zijn. Mijn kinderen zijn dat beide en ze houden van attracties dus voor ons is dat goed te doen.

Oh ik ga ook niet voor de Efteling omdat het duurste park is, maar gewoon omdat het jeugdsentiment is, omdat er voor iedereen wat is, omdat de sfeer geweldig is en eigenlijk het hele park gewoon top is :mrgreen:

Maar ik snap wel dat het dan zou lijken alsof je voor het duurste gaat.

ja, het is inderdaad een heel mooi park. En voor iedereen iets al zou ik er het liefst heen gaan als iedereen overal in mag. Vooral als je er langer dan een uur voor in de auto moet zitten.