Leuke uitjes om en bij Kaatsheuvel...

Wij gaan volgende week dinsdag op vakantie voor 10 dagen naar Kaatsheuvel…Nou was ik even benieuwd of er ook mensen zijn die daar in de buurt wonen en weten wat zoal leuk is om te doen, of waar leuke/mooie winkels zijn?



De Efteling staat natuurlijk al genoteerd :mrgreen:



Groetjes Miranda

de duinen bij Loon op Zand zijn er prettig om doorheen te wandelen!

In Tilburg heb je De zeven geitjes, een soort pannekoekenhuis/geitenboerderij met speeltuintje erbij. Daartegenover is ook een park, het wandelbos, waar je (je raadt het al) kunt wandelen, en met in het park een leuke (gratis) speeltuin voor kinderen en ook nog een kinderboerderijtje.

(mijn opa woont daar praktisch naast, dus vandaar dat we er wel eens komen af en toe).



Iets verder weg zit safaripark Beekse Bergen, ook de moeite waard.

  • De Drunense Duinen inderdaad :thumbup:
  • Beekse Bergen (daar is ook een dagstrand voor als het mooi weer is)
  • Dierenpark de Oliemeulen in Tilburg (ben ik zelf overigens nog nooit geweest, dus geen ervaringen)

    -winkelen kun je ook wel in Waalwijk, maar echt bijzonder is het daar niet. Gewoon standaard winkels



    Veel plezier!

Maar Breda is wel de moeite van een bezoekje waard hoor! Leuke stad!

Ik weet niet tot hoe ver je uit de buurt wilt/kunt gaan? Maar dit is waar ik ook aan denk:



-schaapskooi in Schijndel.

-varen (kanotocht) op de Dommel.

-natuurontdekpad (park Moerenburg) Tilburg.

-historisch Aadal met kasteel Heeswijk(-Dinther) en Kilsdonkse molen.

-Campina en pannenkoekenhuis de rode haktol (leuk speeltuintje erbij en kleine kinderboerderij) in Spoordonk bij Oirschot

-Oirschot.

-versingstadje Heusden bij Den Bosch.

-Den Bosch en varen op de Binnen Dieze (en Bossche Bollen eten bij De Groot bij het station. :drool: )

:dance: :dance: Wat een reacties al… :slight_smile:



Heb al velen genoteerd en even gekeken hoever het weg was! Veel binnen een half uur :thumbup:



Op het water gaan we maar niet met onze kleine man… :shifty:



Maar ga maar door met nw tips :mrgreen:



:-*

En ook nog iets voor op de slechtere dagen? Waar we natuurlijk niet van uitgaan maar oke… :roll:

lollland in tilburg



*** edit beheer commerciële link verwijderd

Oeps… Zie dat die kleine man van jullie idd pas 9 maanden is :shifty: Sollie! :smiley: Iets voor binnen? Voor jullie zelf of voor de kleine man?



Winkelen in de Heuvelgallerie in Eindhoven (is overdekt) en Dippie Doe speelpark hier in Best met attracties binnen en buiten of Heesbeen speelparadijs in net Eindhoven meer voor met Keano te doen. (Google maar eens)



Maar er is ook een nieuwe (vrij leuke) winkelstraat in Tilburg gekomen. Iets met Vreedeplein :think: Ben er 1 keer geweest, kan even niet op de precieze naam komen :wall: Maar da’s dichter bij vanuit Kaatsheuvel.



Zal nog eens even denken… :think: :smiley:

:mrgreen: JA vandaag 10 maand… :inlove:



JA iets van overdekt centrum idd en speelparadijs voor Keano…



Zal zo even erop googlelen… :thumbup:

@miralaan wrote:

:mrgreen: JA vandaag 10 maand… :inlove:



JA iets van overdekt centrum idd en speelparadijs voor Keano…



Zal zo even erop googlelen… :thumbup:


heb je al gekeken op mijn link. Lolland is ook al voor de kleintjes leuk lekker een mega zandbak maar dan binnen en voor wat oudere kindjes is het daar ook leuk, lekker spetteren met water.

@Mama_jeanet wrote:



heb je al gekeken op mijn link. Lolland is ook al voor de kleintjes leuk lekker een mega zandbak maar dan binnen en voor wat oudere kindjes is het daar ook leuk, lekker spetteren met water.




Hoi,



Ja ik heb even gekeken, en die lijkt ons ook leuk ja…Heb hem genoteerd :-*

@miralaan wrote:

@Mama_jeanet wrote:


heb je al gekeken op mijn link. Lolland is ook al voor de kleintjes leuk lekker een mega zandbak maar dan binnen en voor wat oudere kindjes is het daar ook leuk, lekker spetteren met water.




Hoi,



Ja ik heb even gekeken, en die lijkt ons ook leuk ja…Heb hem genoteerd :-*




Ooooo, dat is ook leuk! Kende het niet, ga het zeker onthouden! Ben toch redelijk bekend in T’burg. Werk er. :wink: Weer wat geleerd! :smiley:

Pukkemuk in Dongen is ook leuk voor die kleintjes…

Overdekt… Google maar even anders, er staan foto’s op de site.

@Rooike wrote:

Pukkemuk in Dongen is ook leuk voor die kleintjes…

Overdekt… Google maar even anders, er staan foto’s op de site.






Heb gekeken, maar die is ook leuk idd… zowel buiten als binnen :thumbup: Deze staat ook zekers genoteerd :mrgreen:

@Mama_jeanet wrote:

lollland in tilburg



*** edit beheer commerciële link verwijderd


Huh? Ik dacht dat, dat alleen om links ging waar je wat kon kopen? Of een site wat op KOK lijkt…

Maar dit is gewoon een binnenspeeltuin. :think: