leuke traktaties voor op school, help!

Hallo,

Volgende week maandag wordt Noa 5!

Ze mag dan natuurlijk trakteren op school en ik wil graag wat leuks doen/maken.

Nu ben ik niet enorm crea en heb ook niet zoveel fantasie, dus wie weet er wat leuks??

ik wil niet met een kant en klaar zakje chips aankomen namelijk.

is er iets leuks te maken van iets van snoep in kleine doosjes, zoals dummies of schatkistjes??

Ben benieuwd!

Groetjes Esther

Pooeh

Ik zou zeggen, google eens op kindertraktatie en je komt zat leuke ideeen tegen waarvan de meeste niet eens zo moeilijk.

Weet Noa zelf een thema ofzo? Is wat makkelijker zoeken!

kijk eens in het discussieforum :wink:

Ik heb t zelfde probleem, maar google op kindertraktaties levert vele sites op met makkelijke dingen om te freubelen…

Kettingen van een snoepveter of dropveter met van die nibb itt ring chips eraan :thumbup:

@Maaike79 wrote:

Pooeh

Ik zou zeggen, google eens op kindertraktatie en je komt zat leuke ideeen tegen waarvan de meeste niet eens zo moeilijk.

Weet Noa zelf een thema ofzo? Is wat makkelijker zoeken!

Idd op internet is veel leuks te vinden, heb eens de rugzak van Dora voorbij zien komen. Dat was ook met een doosje met snoepjes.

Maar via google ga je zeker iets leuks vinden.

o ja, gewoon via google zoeken, is ook een idee, nog niet eens aan gedacht.

En discussieforum?? ga gelijk even kijken!

bedankt voor de tips.

Het is dat je hier geen links mag geven, maar google maar eens op party-kids, dan krijg je een hele uitgebreide site met de leukste kindertraktaties!

dit heeft Dave vorige week getrakteerd…

wel knip en plakwerk hoor :mrgreen:

niet gezond:

lege patatbakjes halen, reepjes cake als patat en slagroom als mayo

wel gezond:

plastic bekers (va die doorzichtige) laten verven door je dochter, fruitsalade maken, leuke lepels erin

Toevallig heb ik dit idee vandaag gelezen:

IJshoorntjes kopen, een kleine attentie in het puntje (een gummetje oid) en dan van die kokosbolletjes als “ijs” erop. (dat zijn van die ronde spekkies met kokos er omheen). Ik vond het wel heel leuk eruit zien op de foto en niet te moeilijk, ik ben niet zo’n knipper en plakker.