Leuke traktatie:) wie weet iets?

Hoi allemaal!



Nog 1 dagje en 2 maandjes dan wordt onze zoon 1. Op de creche is het wel een gewoonte dat er dan wat weggegeven wordt aan de kindertjes (van 0-2 jaar)



Wat is leuk om aan een kindje van 0-2 te geven als traktatie en wat zou leuk zijn voor de leidsters??



Alvast bedankt voor het meedenken

iets met danootjes knutsel er om heen wel eens ergen bumba poppetjes van danoontje gezien volgens mij hier ergens op kok

Iets weggeven als in een klein cadeautje? Misschien een klein boekje, een vingerpoppetje of een bellenblaas?



Voor de leidsters heb ik vorig jaar Celebrations gedaan en dat doe ik dit jaar weer.

Dankjulliewel…



Mijn zoon krijgt tot nu toe iedere keer als er iemand jarig is een badeendje… Ik zal eens rond gaan kijken. Vast wel iets te verzinnen :smiley:

doos rozijntjes, vingerpopje op een soepstengel, bellenblaas?

Toen onze oudste 1 jaar werd heb ik voor elk kindje een knapzakje gemaakt.

Kleurig papieren servet openvouwen, doosje rozijntjes + spekje + ballon erin, dichtvouwen en boven opfrommelen en dan met een lintje aan een soep stengel binden.



Toen hij pas geleden 2 werd heb ik van eierkoeken lieveheersbeestjes gemaakt: eierkoeken inpakken in huishoud folie en met zwarte stift stippen en oogjes erop tekenen.



Zag er allemaal heel leuk uit :inlove:



Succes met het vinden van een leuke tractatie en alvast gefeliciteerd!

Vliegertjes



Cake bakken niet te dikke plakken snijden, die in de vorm van een vlieger snijden, een lange sate prikker daar 3 druifjes aan maken de cake er boven op.

Dan een snoep draad drop er aan maken met kleine papiertjes er aan als vlagertjes…



Snap je hem nog haha

Wel erg leuke traktatie

Ik had leeuwenmaskers gemaakt met een danoontje erin. Danoontjes vonden ze allemaal heerlijk :slight_smile: