leuke tips gevraagd voor herfstvakantie

Gemotiveerd door een leuke maar korte zomervakantie :wink: ben ik alvast aan het nadenken over een paar nachtjes weg in de herfstvakantie.


  • een huisje, huur-caravan oid. iets met een vast dak boven je hoofd in ieder geval, nog geen tent nu ze zo klein zijn.


  • liefst in het bos, maar aan zee mag ook.


  • kleinschalig


  • iets bij een boerderij zou leuk zijn, waar de kinderen kunnen kijken en meehelpen, met een klein speeltuintje in de buurt etc.



    wie heeft leuke ervaringen op gedaan die je wilt delen? :smiley:



    @modies: ik dacht sowieso dat het misschien handig en leuk is om een sticky te maken met leuke kinderactiviteiten (met een educatief/sportief/cultureel tintje).

    musea, speeltuin, speelbos etc.

    of mag dat niet ivm, deels commerciele bedrijven?

Je bent er alweer op tijd bij

Deze vind ik erg leuk, geen idee of ze vol zitten *****



dekeutenberg en het gebruikelijke ervoor en achter.

wat kan ik zeggen, ik heb zin om naar iets uit te kunnen kijken :mrgreen:



leuk toch, al een beetje grasduinen. en voor de hersftvakantie zitten dingen snel vol.



zou ik je tip als PB mogen dan?

Volgens mij mag je de naam gewoon noemen hoor, alleen een directe link is niet toegestaan. Maar een naam kun je gewoon googlen :wink:

Namen mag je gewoon noemen. Je mag geen commerciele links plaatsen.



Groeten,

Jippie, namens het beheer

Ik heb een sticky-topic geopend, waar iedereen tips kan plaatsen wat betreft leuke kinderactiviteiten. Dus die mogen in dat topic!

Zag net een reclame van FarmCamps… moest eigenlijk meteen aan jou denken…

Dankjewel voor de sticky Jippie, leuk :thumbup:



ik ga eens kijken Wisje, dankje!

het bakhuus als accomodatie op boerderij camping het varsenerveld is geweldig. Het is een actief boerenbedrijf met een kleine camping en ze hebben dus ook een bed and breakfast achtige accomodatie die het bakhuus heet en die het hele jaar gebruikt kan worden…



Kinderen mogen idd actief meehelpen met de dieren enzo… :thumbup:

Gaaf Cell, ik ga kijken :thumbup: