Leuke tekst op t-shirt voor een brusje??????????????????????

Wij hadden voor Elise toendertijd:

Nieuw voor velen…

Ik ga mijn speelgoed delen!

@eisblume wrote:

Naar mijn ervaring lezen mensen echt geen lange stukken tekst op t-shirts of rompertjes(een vriendin van me heeft het zelf ondervonden). Blijkbaar vinden we het zo gewoon dat er iets op staat dat het onze aandacht niet meer trekt :wink: Ik zou dus gewoon GROTE BROER erop zetten. Als dat geen vraagtekens oproept dan weet ik het ook niet meer :shifty:

Hier viel het kwartje (bij een shirt met ‘grote zus’) dus niet. :wink: :mrgreen:

Ik had deze:

Affie had toen een leuke tekst, hollands next top brother 20??

Ik heb zelf met transferpapier van de Bruna een print gemaakt en dat op een simpel wit T-shirt gestreken , shirtjes zelf kwamen geloof ik bij C&A of Hans Textiel (nu Ter Stal). De plaatjes en tekst heb ik zelf in Photoshop geknutseld :wink:

Zo zagen mijn jongens er vorig jaar uit :inlove: (en dan allebei hetzelfde voor en achter :wink: )

@Miepel wrote:

Ik wilde het op een rompertje doen omdat het dan nog even geheim blijft totdat oma Jasmijn gaat verschonen en het dan ineens ziet :mrgreen: . .

Ik had het gewoon met watervaste stift op de luier geschreven.

Op de voorkant: "Geef mij maar een kusje… "

Op de achterkant: “…want ik krijg een broertje of zusje”

:inlove:

Kimmie… die t-shirtjes… echt super!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Toen wij Jonthan verwachten heb ik ook snel met merkstift op een oud wit shirt van Valentijn geschreven :lol: Maar wilde het vorig jaar wat netter doen :mrgreen: De 2e keer vorig jaar een taartje aangesneden half blauw/half roze met een zilveren vraagteken en rondom de letters “februari”. Nu hebben we het maar gewoon verteld :shifty: Het was allemaal spannend genoeg zo :thumbup:

Maar dankjewel :-* :-*