Wij hadden voor Elise toendertijd:
Nieuw voor velen…
Ik ga mijn speelgoed delen!
@eisblume wrote:
Naar mijn ervaring lezen mensen echt geen lange stukken tekst op t-shirts of rompertjes(een vriendin van me heeft het zelf ondervonden). Blijkbaar vinden we het zo gewoon dat er iets op staat dat het onze aandacht niet meer trektIk zou dus gewoon GROTE BROER erop zetten. Als dat geen vraagtekens oproept dan weet ik het ook niet meer :shifty:
Hier viel het kwartje (bij een shirt met ‘grote zus’) dus niet.

Ik had deze:
Affie had toen een leuke tekst, hollands next top brother 20??
Ik heb zelf met transferpapier van de Bruna een print gemaakt en dat op een simpel wit T-shirt gestreken , shirtjes zelf kwamen geloof ik bij C&A of Hans Textiel (nu Ter Stal). De plaatjes en tekst heb ik zelf in Photoshop geknutseld
Zo zagen mijn jongens er vorig jaar uit :inlove: (en dan allebei hetzelfde voor en achter )
@Miepel wrote:
Ik wilde het op een rompertje doen omdat het dan nog even geheim blijft totdat oma Jasmijn gaat verschonen en het dan ineens ziet :mrgreen: . .
Ik had het gewoon met watervaste stift op de luier geschreven.
Op de voorkant: "Geef mij maar een kusje… "
Op de achterkant: “…want ik krijg een broertje of zusje”
:inlove:
Kimmie… die t-shirtjes… echt super!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Toen wij Jonthan verwachten heb ik ook snel met merkstift op een oud wit shirt van Valentijn geschreven :lol: Maar wilde het vorig jaar wat netter doen :mrgreen: De 2e keer vorig jaar een taartje aangesneden half blauw/half roze met een zilveren vraagteken en rondom de letters “februari”. Nu hebben we het maar gewoon verteld :shifty: Het was allemaal spannend genoeg zo :thumbup:
Maar dankjewel :-* :-*