leuke suprises

Wat is je leukste suprise geweest die je hebt gehad of gegeven?

geen want daar doen we niet aan :wink:

Ik heb als leukste surprise een moestuintje (van papier) gegeven en een verhuiswagen met meubeltjes



En als leukste surprise heb ik zelf wel eens een Finding Nemo en een mossel gekregen omdat ik bang ben voor vissen :lol: en ik heb een keer een hele grote smiley gekregen :lol:

nooit gedaan?

Ook nooit op school?

Nee nooit gedaan ook, toen bij ons het grote sint geheim verteld was, was het ook meteen einde sint viering.

We hebben ook nooit gedobbeld of iets dergelijks.

Suprises opschool vondt ik echt vreselijk en met de sint viering op de middelbare school vondt ik het altijd leuker op buiten school te hangen dan op school.

(was niet echt een makkelijke leerling :wink: )

uhm even denken…



van pappiermache hoofd met sjaal er in verstopt

zonnebril verpakt in 3 ijslagen (was leuk bikken voor diegene gnagnagna)

naja de standaard dozen met stroop ed

een uitgehold brood met een pen.

een bak gelei met een paar oorbellen.





awww…dat mis ik ergens wel hoor…surprises maken…

zelf nooit veel leuks gehad

zelf wel erg leuke dingen gedaan

een huis met zwarte pieten op het dak

en een taart gemaakt soort bruidstaart geloof 4 lagen en dan was hij 1 meter hoog

een oude wc vol gestort met cement en daarin bevond zich ook het cadeau. :lol:

Vorig jaar van mijn dochter een kaptafel met een spiegel waar foto’s onheen hingen van mijn man van 25 jaar geleden :inlove: ,van de dolly dots,doemaar…allemaal make-up

Het was net echt en superleuk.

Ik heb vroeger eens de onderkant van een petfles af gezaagd (nou ja, mijn

paps dan :wink: ),

het kadootje erin gedaan, en toen de boel vastgelijmd met secondelijm.

Die jongen die hem kreeg, kreeg hem ook niet kapot. Van woede smeet

hij die fles op de grond, echt te grappig :lol:

zelf gemaakt voor een leerling die gek was op pinguins: een minipinguin van een half wc rolletje netjes beschilderd met acrylverf. Er zat geloof ik een briefje in en ik liet hem dmv briefjes de hele school door lopen :lol: Die surprisepinguin ging direct bij zijn verzameling pinguins :lol:

Een bos rozen van papier, waarvan in één van de steeltjes een papiertje (met hint) zat gedraaid.



Een zwembad van hout geloof ik, met daarin blauw gelei. Op de bodem van het zwembad lag een (blauw) papiertje met hint.



Een paar bakstenen aan elkaar gemetseld. De middelste steen heeft van die holle gaten waar dus ook weer een briefje in zat.



Een spiegel met een rand van purschuim. In het puschuim zat een klein kadootje goed verpakt in plastic.



Een plastic fles volgestopt met propjes papier. Uiteraard staat er maar op ééntje een hint.



Een caravan van papier en karton (kleintje hoor) met daarin een klein kadootje.



Een bananenboom



Ach volgens mij vind ik alle surprises leuk :smiley:

Manlief had een muziekdoosje met een lief liedje gekocht.



Om het doosje heen had hij 3 blokjes gebouwd van karton. Op elkaar, maar los van elkaar zodat je ze kon draaien. Er zat een soort pin door zeg maar.



Aan de vier zijkanten had hij onderdelen van een poppetje getekend. Dus 4 gezichten, vier keer een romp, en vier keer onderlijf.



Je kon daardoor heel veel verschillende poppetjes draaien met allerlei kledingcombinaties. Moraal van het verhaal; lydia heeft nooit iets om aan te trekken :mrgreen:



Was echt het leukste wat ik ooit kreeg.

Ik heb ooit eens een bom gemaakt :mrgreen: We hadden toen lootjes getrokken met het gezin van mijn moeders vriend. Ik moest dus een surprise maken voor mijn moeders vriend en vanwege de ‘explosieve’ relatie die ik met hem had vond ik het wel grappig om een bom in elkaar te knutselen met papier-maché. Ik geloof alleen niet dat hij het erg grappig vond en dat terwijl ik er zo mijn best op had gedaan :lol:



Het jaar daarna heb ik een schatkist vol met goud gemaakt. Die was ook wel heel erg mooi geworden.



Vind het altijd zo zonde dat je surprises meestal moet slopen om je cadeautje eruit te krijgen. Tegenwoordig dobbelen wij meestal met sinterklaas… vind ik dan persoonlijk toch leuker.

ik heb een geknutselde theekoker gekregen met daarin theekopjes…



en ik maak dit jaar een grote papiermachee voetbal en een grote sigaret…