Leuke stad om te shoppen

smaken verschillen gelukkig maar als we allemaal hetzelfde leuk zouden vinden word het ook zo saai he :mrgreen:



wens jullie in ieder geval veel shop plezier toe :dance: waar je ook naar toe gaat :mrgreen:

Niet langer dan 2 uur rijden :think: HOOFDDORP :lol: :lol: Mooi groot overdekt winkelcentrum en maar 10 a 15 minuten rijden hier vandaan :mrgreen: :mrgreen: :-



Maar ook HAARLEM (kom er zelf vandaan, dus moet goed zijn :lol: :sick: :wink:) is leuk om te winkelen en evengoed maar 20 minuten hier weg :wink:



Laat je nog ff weten waar je heengaat en natuurlijk wel aankopen showen hè :-

Deventer,Emmen,Zwolle,

Groningen vind ik altijd leuk winkelen :thumbup:



En zo saai is heerlen ook weer niet Fiep :think: ik winkel hier graag in de stad.

Groningen :mrgreen: en dat is prima te doen in 1,5 uur.

Behalve het standaard verhaal C&A, V&D, Hema, Blokker etc etc zijn er veel leuke andere winkels maar dan moet je niet in de Herestraat zijn maar in de kleinere straatjes: Folkingestraat, Oosterstraat, Oude Kijk in 't Jatstraat, Zwanestraat etc.

@schoen wrote:

Deventer,Emmen,Zwolle,






Emmen :lol:

Ik zit nou heel hard te denken of ik het nu met je eens ben of niet :think:

Het ligt er aan wat je wilt shoppen… Grote mensen kleren en schoenen: ja, kinderkleding: mwah.



Maar we hebben wel een h&m :angel:

wij hebben er 3 :mrgreen:

Thanks voor jullie reacties :thumbup:



Er zijn dus best veel leuke steden en zijn er dus een paar die vaker werden genoemd.



Het was de bedoeling dat ik met 2 vriendinnen zou gaan shoppen, maar gaat nu niet door :frowning:

Dus ga ik binnenkort met mijn vent shoppen in Utrecht :dance: Mijn zus woont daar niet ver vandaan en kan dan hopelijk op mijn kids passen.

Schagen is ook leuk :smiley: