Leuke stad om te shoppen

Hoi,



Zoals de titel al zegt weten jullie een leuke stad om te shoppen? Het liefst niet langer dan 2 uur rijden vanaf Apeldoorn/Arnhem.



We willen eens wat anders dan: Arnhem, Apeldoorn, Nijmegen, Deventer en Doetinchem.



Dus ben benieuwd waar jullie graag shoppen!



Groetjes,

Krista

Ik vind maastricht een top stad om te winkelen :smiley:

Zwolle :mrgreen:

Den Bosch, ik heb daar gestudeerd en ik vind het nog steeds een super stad :thumbup:

Zwolle :thumbup:

Maastricht!! Ik was er gisteren nog even met mijn dochter… gezelliggg… en genoeg winkels, van heel exclusief tot de heerlijk ‘normale’ winkels… :inlove: Leuke terrasjes, en de gezelligheid en romantiek straalt ervanaf, Maastricht… :inlove:



Maar 2 uur rijden, ik denk dat je dan beter een hotelletje kan boeken… denk dat je langer onderweg bent… :think: Doe je toch ‘gewoon’ lekker een weekendje Maastricht… :inlove:

Tilburg!

Groningen! :mrgreen:

Enne dat red je net in 2 uur!

@Tweet wrote:

Tilburg!




Tilburg woon ik…



En vind het niet echt een geweldige stad hoor.

Tis meer schoenenwinkels dan wat anders.

En vind het echt een saaie stad.

Oh en Leeuwarden vindt ik zelf ook altijd een feest! Maar das net te ver denk ik? Hoewel via de A32 misschien ook wel goed te doen!



Routenet zegt bij Apeldoorn/Groningen 1 uur en 25 min en bij Apeldoorn/Leeuwarden 1 uur en 21 minuten!

Denk dat Utrecht goed te doen is voor je! Hilversum is ook echt heel

leuk winkelen.

Enschede!

Haarlem!

amsterdam

Hier ook Haarlem!!

@Sophia wrote:

Enschede!




oh echt? dat vond ik toch wel zo saai… :silenced: :oops:

Hilversum vond ik ook erg gezellig.



Zwolle kun je leuk winkelen.



Alkmaar is ook erg leuk…







Ik vind 2 uur rijden nog best veel hoor…en helemaal vanuit zo’n centraal punt als Apeldoorn…