Leuke series?

Ik kijk nu ‘Gossip girl’ en ‘the vampire diaries’.



Wie heeft er een tip voor nog zulke series over een groep jongeren?



Geen hele oude series zoals dawsons kreek oid want die heb ik al eens gezien.



thanks…



:slight_smile:

True blood?

Wel echt pulp hoor, maar ik heb ervan gesmuld :wink:

is Glee dan niet helemaal hot?

Gilmore girls?

Glee



Het is niet wat je zoekt maar The Big Bang Theory zou ook leuk zijn.

Glee heb ik inderdaad ook al gezien en Gillmore girls moet ik misschien maar weer eens beginnen…



BBT kijk ik ook al… :thumbup:



True blood…Hmmm, misschien na vampire diaries… :smiley:

One Tree Hill?

Supernatural?



Gaat niet over een groep jongeren, maar over 2 broers.

Er begint vanaf volgende week ook weer een nieuwe serie op Net5 ‘Rookie blue’ of zoiets. Over een stel rookies die net van de politieacademie komen…



Mijn al time favorite is nog steeds Grey’s anatomy… Gilmore girls vond ik ook wel grappig…

Wij vinden de serie Modern Family erg leuk! Wordt op dinsdagavond op RTL 5 uitgezonden, om 21.30 u.



Gaat niet over een groep jongeren, maar verschillende leden van één familie: homostel met een geadopteerd kindje, een gezin met vader, moeder en twee dochters. En opa is getrouwd met een jonge Colombiaanse vrouw met een zoontje. Zit erg veel humor in.



Je kunt de afleveringen apart kijken, het is niet een opeenvolgende verhaallijn.

misschien niet helemaal de categorie die jij bedoelt, maar ik heb vorige week een briljante serie gedownload en in één keer gekeken :eh:



The walking dead.



KLinkt goor hahaha, maar ik vond m echt supergoed. En ik ben nogal een zeurkous mbt series. The vampire diaries kijk ik ook, elke vrijdag is de nieuwe online…zoooo spannend!!! :mrgreen:

@minniemouse wrote:

misschien niet helemaal de categorie die jij bedoelt, maar ik heb vorige week een briljante serie gedownload en in één keer gekeken :eh:



The walking dead.



KLinkt goor hahaha, maar ik vond m echt supergoed. En ik ben nogal een zeurkous mbt series. The vampire diaries kijk ik ook, elke vrijdag is de nieuwe online…zoooo spannend!!! :mrgreen:




Ik ben net bij aflevering 10 seizoen 1 dus ik heb nog even te gaan.

Vond het wel een serie waar ik door de eerste 5 afleveringen heen moest hoor. Maar nu…

Damon :inlove: En ook Stefan is ook leuk. :smiley:

@~Marion~ wrote:

Er begint vanaf volgende week ook weer een nieuwe serie op Net5 ‘Rookie blue’ of zoiets. Over een stel rookies die net van de politieacademie komen…


ja, die is leuk :thumbup:
(is al een tijdje op tv hier in België)

Hell cats en Pretty Little Liars op MTV. Die liggen meer in de richting van VD en Gossip Girl

@Madre wrote:

@minniemouse wrote:
misschien niet helemaal de categorie die jij bedoelt, maar ik heb vorige week een briljante serie gedownload en in één keer gekeken :eh:



The walking dead.



KLinkt goor hahaha, maar ik vond m echt supergoed. En ik ben nogal een zeurkous mbt series. The vampire diaries kijk ik ook, elke vrijdag is de nieuwe online…zoooo spannend!!! :mrgreen:




Ik ben net bij aflevering 10 seizoen 1 dus ik heb nog even te gaan.

Vond het wel een serie waar ik door de eerste 5 afleveringen heen moest hoor. Maar nu…

Damon :inlove: En ook Stefan is ook leuk. :smiley:




Yummie idd :shifty: :mrgreen:



Ik ga vrijdag aflevering 22 seizoen 2 kijken. Kan je nagaan hoeveel leuks je nog voor de boeg hebt!!!

The walking dead is ook een echte aanrader hoor en prison break ook trouwens… :smiley:

Rookie blue lijkt me ook wel leuk. Ik stel het me voor als grey’s anatomy, maar dan met de politie i.p.v. een ziekenhuis. Ik ben alleen ontzettend slecht in het volgen van een serie, omdat ik altijd vergeet te kijken. Ik kijk bijna nooit tv, kijk altijd uitzending gemist haha. Dus ik denk dat rookie blue ook een downloader wordt :wink:

desperate housewives, geweldige serie.

fringe

3e reeks is net afgelopen.

@Lune wrote:

True blood?

Wel echt pulp hoor, maar ik heb ervan gesmuld :wink:


Nee joh, die moet je lezen, niet kijken…

Southern vampire mysteries van Charlaine Harris. Dead until dark is de eerste :inlove:

wrom moet het over jongeren gaan, en wat is jong??



ik raad cold feet aan, mocht je die nog niet kennen.

@fiep klophout wrote:

wrom moet het over jongeren gaan, en wat is jong??



ik raad cold feet aan, mocht je die nog niet kennen.




Ik ook… heb net in 2 weken alle 6 de seizoenen gekeken :lol: :mrgreen: