Leuke, maar simpele traktatie????

Lotte wordt binnenkort 6 en ze zit in groep 2. Nu heb ik dit jaar niet veel tijd om een leuke traktatie voor een kind of 25 in elkaar te knutselen. Wat is leuk, maar eenvoudig of waar kan ik betaalbare leuke traktaties kopen???



Alvast bedankt!



Viratine

Merijn heeft onlangs zijn afscheid gevierd op school (gaat maandag naar nieuwe school).

Ga naar Xenos, koop daar de uitdeeltaart! Kost 9.95. Is een taart met daarop een lollie op een spekje met een snoephorloge. Daar had ik nog een uitdeelcadeautje van hema (medaille’s) omheen gedaan.

Iedereen was reuze enthousiast!

Sateprikker met daarop een aantal spekjes.



Kinderen zijn er al erg mee in hun sas.

Doosje rozijntjes (of yoghurtringetjes, aardbeistukjes etc), ballon eraan met een feestelijke strik erom. Cakejes met een parapluutje/vlaggetje.

Ik vind persoonlijk lolly’s, met spekje, snoephorloge en een kadootje wel erg veel. Ik hou het dus altijd gewoon lekker eenvoudig :slight_smile:

Voor eenvoudig geef je gewoon 2 zakken chips mee :mrgreen: Vinden ze allemaal heerlijk :thumbup:



Je kunt ook sateprikkers maken met blokje kaas, cocktailworstje, druifje, spekje, etc…

Ik heb vorige week voor mijn dochters verjaardag halve pannekoekjes getrakteerd, kant-en-klaar of zelf maken, poedersuiker of stroop erop, oprollen, in tweeën snijden en prikkertje erin.

Ze vonden het erg lekker allemaal.

knijpfruit met ballon en snoepje eraan strikje erom klaar…voor de leuk zou je er nog een labeltje op kunnen plakken met foto of hoera 6 jaar



gr marina