Leuke locatie familiereünie?

Hoi allemaal,

Mijn zusje en ik organiseren dit jaar onze familiereünie. Het is een zaterdag in september, met ongeveer 30 volwassenen en een kluit kindertjes. Meestal drinken we thee / koffie, dan een activiteit of gewoon lekker kletsen en de kinderen spelen, en dan pannenkoeken of een broodbuffet of iets dergelijks. Liefst ergens midden in het land.

Weet iemand iets waar we een gezellige middag kunnen hebben en waar de kinderen lekker kunnen spelen / ravotten?

Ben blij met alle tips!!!

THANX!

Femke

Ik weet niet wat jij ‘midden van het land’ noemt, maar ik heb 2 tips voor je op de Veluwe:

Wij hebben een paar jaar geleden zo’n dag gehad bij camping de Bosrand in Lieren, ik denk dat we toen met iets van 45 mensen waren.

De kinderen konden leuk spelen in het (kleine) speeltuintje dat bij de camping hoort, en we hebben 's avonds gebarbecuet daar in een soort schuur (overdekt).

Ook hebben we meerdere malen een familiereunie gehouden in De Heidewachter in Otterloo, ligt echt super leuk in het bos, helemaal vrij, ideaal voor de kinderen. Vlakbij is park de Hoge Veluwe (misschien leuk om te bezoeken als dag-activiteit).

Maar dat was met slaapzalen enzo erbij (we gingen een heel weekend), dus ik weet niet of ze het ook voor alleen een dagje verhuren.

Misschien de Speelheuvel in Houten? Of het Pannenkoekenhuis Amelisweerd? Beide vinden ze hier altijd er leuk!

Hee goede tips! Dank! Ik zal eens gaan googlen!

…Meer?

Groetjes,

Femke

Theehuis Rhijnauwen in Bunnik. Pannekoeken, thee, speeltuin voor de kinderen en vlakbij een groot picknickveld.

Wij hebben al verschillende dingen gedaan met onze familiereünie (ook altijd in sept./eerste weekend van okt.), even denken:

vorig jaar zijn we naar Giethoorn geweest naar Histomobiel: http://www.histomobil.nl/

Was erg leuk, wij hebben gepuntert met een puzzeltocht en rondom het restaurant van alles gedaan, maar je kunt ook allerlei andere dingen doen natuurlijk.

Apenheul, hadden we ook een arrangement met bbq e.d.

Dierentuin Emmen, hebben we aan het eind gegeten bij de haaien.

Verder hebben we wat dingen in Drenthe en Groningen enzo gedaan.