Sophie haar peettante is woensdag jarig, en nu moet er nog geknutselt worden, helaas heb ik geen inspiratie.
Iemand van jullie leuke verjaardagsknutseltips?
Fotolijstje verven en/of versieren met van die foamstickers (bij de action heel goedkoop). En dat foto van je meisje erin natuurlijk!
Klei-werkje laten maken, drogen en verven.
Bloemen knutselen en in een vaasje doen.
Mooie tekening maken, handje omtrekken en uitknippen en met bv een foto of verjaardagsgroet op de tekening plakken. Evt. plastificeren.
Ik denk nog even verder
oww dat zijn al leuke ideeen juf :mrgreen:
Bloempotje laten verven/versieren, bloemzaadjes of plantje erbij.
Theedoosje of ander soortig doosje (Xenos had laatst hele leuke) verven/versieren.
Ketting of armband rijgen (eventueel van zelfgemaakte kralen).
Koekjes bakken en doosje er voor maken.
Bordje, beker of kaars beschilderen met speciale verf.
nienke, ook leuke ideeen alleen wordt haar peettante 20, woont nog thuis en is allergisch voor bijna alle bloemen en planten :mrgreen:
hoewel ik de armband/ketting wel heel leuk vind… net zoals het theedoosje verven want het is een echte theeleut… maar met wat voor verf doe je dat? en moet er dan daarna nog een vernis laagje over ofzo? :think:
Ja, dat zei je er niet bij. :mrgreen:
Theedoosje kan met ‘gewone verf’ (plakkaatverf), kun je voor het mooie nog aflakken. Ook kun je natuurlijk acrylverf ofzo gebruiken, maar voordeel van aflakken vind ik dat de niet geverfde delen ook beschermd zijn tegen vocht ed.
Of een grote pot beschilderen met glasverf en die vol gooien met snoep?
En mbt theeleut: vond ook dit nog, vond het wel grappig en je kunt er natuurlijk je eigen draai aan geven.
thanks voor de tips
maar met het veven van de theedoos bracht je me wel op ideeen.
dus ik heb nu onze oude theekist beplakt met papier. (of eigenlijk heeft sophie dat vooral gedaan, ik heb het bijgeknipt) en die is ze nou aan het betekenen.
Misscien niet zo heel geweldig, maar meissie vond het wel leuk en daar gaat het om natuurlijk!
dus die gaan we maar vullen met thee en paaseitjes denk ik. Leuk klein theepotje erbij en haar theecadeautje is klaar
En, was peettante blij? :inlove:
Leuk! :thumbup: Ben benieuwd naar de reactie!
peettante was zeker blij :inlove:
ze vond het zo enorm leuk!
die theepot is leuk zeg :inlove:
heeft iemand de werktekening?