Leuke kinderonderbroeken

Ik ben op zoek naar leuke onderbroeken voor Lotte, maat 98/104. Bijv. Jip en Janneke, leuke roze, Dora, dus niet van die standaard. Ik ben zo verslaafd aan MP dat ik ze zelfs daar vandaan haal, maar als ik in de stad loop vind ik ze zelf nooit. Waar kopen jullie ze? Bovendien heb ik nooit het geduld om er stad en land voor af te lopen…

Groetjes,

Viratine

ik heb net voor het eerst voor Sanne ondergoed besteld bij H&M. 1 setje van Hello K. en 1 met My Little P. ergg schattig! eerste setje is lichtroze en 2de setje is iets meer kleur, wat feller ook.

Je zou eens online moeten kijken anders…

Succes!

Jiska

bij de zeeman. Ik weet niet precies welk meisjesondergoed ze hebben, maar voor jongens is er gewoon wit (heb ik altijd) maar ook van Cars, Winnie the Pooh, Spiderman etc.

Bij de Hema koop ik ook weleens, ook gewoon wit. Ik weet niet of ze Jip en Janneke ondergoed hebben…

H&M :smiley:

HEEEEEMMAAAAH :mrgreen:

De zeeman verkoopt Dora en Disney en de Hema Jip & Janneke.

In iedergeval goedkoper dan de verzendkosten bij mp :wink:

Heb bij de Hema een super schattig Pipi Langkous ondergoed gekocht!

bij de wibra hebben ze ook leuk meisjes ondergoed

ik haal bij zeeman, V&D :thumbup:

De Hema heeft heel leuk kinderondergoed.

ik heb bij action leuke dora onderbroekjes gekocht

vind action meestal wel leuk ondergoed hebben

Zeeman, Hans Textiel enzo… ze is er zo snel uitgegroeid, daar ga ik echt geen tientallen euro’s aan uitgeven…

Echt leuke en supergoedkope onderbroeken hebben ze bij de Tesco in Hongarije, maar ja, daar kom je vast niet dagelijks :wink: :lol:

Ik vind het bij de action enzo meteen uit elkaar vallen. Daar heb ik altijd spijt van als ik wat heb gekocht.

Ik heb nu van de hema (roze, en pipi) en van de h&M (mij little pony, hartjes en nog wat spul) daar hebben ze nu veel voor 50% (dus 2,50 voor 5 onderbroeken! en dan wel leuke).