Wie weet een leuke knderapp voor android in het nederlands, gratis en liefst taal en of rekenen. En makkelijk te downloaden :oops:
Ik hoor het graag…erg leuk ding die tablet van intertoys :mrgreen:
Niemand een android waar de kinderen gebruik van maken?
ja zal eens kijken… aangezien wij hier meerdere dingen hebben dus eigenlijk geen idee welke waar staat maar we hebben iets met rekenen (weet alleen niet of het nederlands is :think: )
er was ook iets met spongebob tellen dan moet je tellen hoeveel er zijn en dan staan er onder 3 antwoorden
mega math (is alleen van heel simpel tot heel moeilijk vorige keer kwam Luna ineens met wortel trekken aan :mrgreen: )
maar is onderverdeeld in
test 1: + en - sommen
test 2: + en - en x
test 3: + en - en x en /
enz ook apart tafels 1 t/m 10
en zo te zien allemaal nederlands
haan, kip en hoen is misschien leuk is een “simpel” gratis boekje die ze kunnen lezen
engels maar valt bij Luna goed in de smaak kids numbers and math lite zitten simpele sommetjes in hoeveel bloementjes zie je en er onder antwoorden die ze kunnen aanklikken
sumon maar die is vrij moeilijk dan moeten ze binnen de tijd zoeken
bijvoorbeeld 13 moeten ze tussen getallen 7 en 6 zoeken of 8 en 5 enz
verder weet ik het zo niet zal eens vragen wat mijn man op zijn telefoon heeft staan van spelletjes
kids connect the dots ofzoiets die kun je zetten op nummers en letters https://market.android.com/details?id=zok.android.dots&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsInpvay5hbmRyb2lkLmRvdHMiXQ…
zowiezo is https://market.android.com wel makkelijk om spellen te zoeken via de pc/laptop
Dank je wel…we gaan ze uitzoeken :thumbup:
Is er ook iets met lezen, kinderboeken of zo, of met letters woorden maken?
Hier vinden ze angry birds en bubble shoot erg leuk (maar goed dat is niet met taal of rekenen)
Je hebt ze volgens mij ook van maan-roos-vis
haan, kip en hoen is een kinderboek
We hebben er ook talking larry opgezet, volgens mij vind ze dat ook wel leuk (voor even dan)
Nou, he we hadden tijd om m aan te sluiten op internet en zijn nu bezig op android market om ‘spellen’ te downloaden…ik sta nog altijd open voor leuke opties, er is nml zoveel te krijgen dat je door de apps het bos niet meer ziet