Neem je reserve stop mee voor je caravan (liggen hier standaard bij de ‘meterkast’ incl reservelampjes voor de binnen en buitenkant) komt het vast goed. :-*
En de foto’s van de gepimpte Predom… :thumbup: ziet er supergaaf uit!
Bedankt! Het doet me nog steeds pijn dat we hem hebben moeten verkopen. ook al hebben we nu een prachtige tent hoor. Het bed van de Predom was echt te klein. Mijn man voelde zich een sardientje. Maar wat hebben we een lol gehad met dat ding.
Femmie, die televisie is leuk. Daar zullen de kids wel blij mee zijn. Kan deze ook op de sigaretten aansteker, zodat je hem ook onderweg kan gebruiken? Dat zou helemaal tof zijn.
Meisje das idd het voordeel van een tent, genoeg ruimte voor langere mannen. Hier is het ook half schuin in bed liggen voor mijn man. 3 weken vakantie red hij net. En ws is onze caravan net een tikje groter dan een Predom. Zelf vind ik een tent nog iets fijner slapen…iets meer het gevoel dat je in de buitenlucht ligt. Maar ja met 1 of 2 kids vind ik een caravan echt heerlijk! Hij kan lekker spelen IN de caravan en wij zetten ondertussen de voortent op. :thumbup:
Femmie lekker neuzen hoor! Voorpret voor de vakantie is ook pret. :mrgreen:
Ik heb de kastjes van onze caravan met plakfolie beplakt. Ziet er ook erg gezellig uit. Bij ***** hebben ze heel veel keus en er staan ook nog wel wat leuke plak ideetjes op die site. Volgens mij kun je daarmee en dan nog een paar leuke accessoires echt een leuk kinderhoekje maken.
Ik heb de kastjes van onze caravan met plakfolie beplakt. Ziet er ook erg gezellig uit. Bij ***** hebben ze heel veel keus en er staan ook nog wel wat leuke plak ideetjes op die site. Volgens mij kun je daarmee en dan nog een paar leuke accessoires echt een leuk kinderhoekje maken.