Sanna wordt over een paar dagen 1 en ik heb geen idee wat we haar moeten geven voor haar verjaardag.
Kleertjes wil ik eigenlijk zelf kopen :oops: en om nu aleen maar speelgoed te vragen?
Duplo speelt ze nu af en toe een beetje mee (lees: ze smijt met de blokjes :mrgreen: ) en daar hebben we genoeg van.
Wie weet er een leuk idee of heeft er de tip voor een meisje van 1?
:-*
haha ik heb al allerlei leuke dingen voor Luca gezien voor als hij 1 jaar word, je kunt altijd een bart smit krantje doorkijken want daar staan ook de leeftijden bij, of je kunt op internet rond neuzen (heb ik ook gedaan)
Ik zag bijv. een laptop.
Kijk hier eens
http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?Act=97737&Do=97740&_SSL=0&pEbene1=411093&pEbene2=411101&pArtikelgruppe=411101
Een mooie (lappen)pop
Boekjes
Armbandje met haar naam erin (of is het erop?) gegraveerd
Bestekje met haar naam erin/op gegraveerd
Poppenwagentje
Pffff… Moeilijke vraag. Maar volgens mij maakt het op die leeftijd nog niet echt uit of het voor een meisje is of voor een jongen(ja wanneer eigenlijk wel :think: )
Jasper speelt eigenlijk het liefst met ´simpel´ speelgoed, dus stapelbekers, ballen in alle vormen en maten, houten blokken om torentjes mee te maken, houten puzzels…
Stichting Speelgoedheeft voor elke leeftijd een ‘richtlijn’ voor speelgoed op de site staan. Voor een Dreumes van 1-2 jaar raden zij aan:
Badje en badspulletjes, drijfbeestjes
Zandbak, vormpjes, schepje en emmer
Vingerverf
Tas of mandje, vormenstoof, blokken
Pop, poppebed, poppefles, poppeservies
Kartonnen of stoffen plaatjesboeken, versjes- en rijmpjesboeken, voorleesboeken
Duwspeeltjes
Muziekinstrumenten, radio, fluit, trompet, trommel
Trekkar en loopauto
Stapelspeeltjes
Grote trein, auto, boot.Bal
Hallo,
Mila is vandaag 1 geworden. Gisteren hebben we haar verjaardag gevierd en ze heeft het volgende gekregen:
een loopautootje (een houten koe, heel cool ding ), sesamstraat-kegelspel, 2 hele grote zachte knuffels, een zilveren armbandje met haar naam erop, een spaarpot (die ze ook alweer heeft stukgegooid… :oops: ) een houten puzzelwagen met dieren, een fisherprice-telefoon (zo’n ouderwetse, heb ik ook nog gehad vroeger volgens mij ), een playgro mobiele telefoon (een zacht ding met muziekjes erin), een boek met magneetjes van dieren die je bij het verhaal moet plakken, knuffelhond, knisperboekje, een kiekeboe-voorleesboek en een doosje met houten boerderijdieren en toebehoren en een vormenpuzzel.
Wij hebben haar een Ark van Noach gegeven van Smartville. Erg leuk en leerzaam!
Nou, hoop dat je wat ideetjes opdoet en geniet ervan haar verjaardag!
Groetjes Puma
Een houten inlegpuzzel. Dikke hit hier. In eerste instantie om de stukjes eruit te halen en dan in een bak te doen of net wat er in de buurt was. Sinds een paar weken legt ze de stukjes echt in de puzzel. :dance:
Vormenstoof. FP heeft een hele leuke met muziekjes die net een heel irritant zijn. (klein beetje dan ok… :mrgreen: )
Wat ook leuk is, is badverf. Dikke pret!
Hallo,
Onze dochter is afgelopen weekend 1 jaar geworden en wij hebben haar een hobbeldier gegeven. Zo’n pluche vlinder van de prenatal, heel erg leuk ze zijn er niet vanaf te slaan.
Succes met het zoeken van een kado.
groeten Robin