Leuke jongenspop?

Hoi,

Wij krijgen, deo volente, in december een zoontje. Nou lijkt het me leuk om mijn twee oudere jongens allebei een jongenspop te geven, zodat ze lekker mee kunnen klooien.

Maareh, wat zijn nou leuke, niet al te dure ‘poppen met een piemeltje’ die tegen een stootje kunnen (ivm twee niet al te subtiele barbaren), en ook mee in bad kunnen?

Groetjes,

LaBruja

Ik weet niet wat je ‘niet te duur’ vindt, maar de jongensvariant van BabyBorn? Die kan in ieder geval tegen een stootje en hij kan mee in bad.

@Nienke123 wrote:

Ik weet niet wat je ‘niet te duur’ vindt, maar de jongensvariant van BabyBorn? Die kan in ieder geval tegen een stootje en hij kan mee in bad.

Daar heb ik toendertijd ook naar gekeken voor onze oudste zoon en ik in verwachting was. Maar 45 euro voor een pop vond ik een beetje :shock:. En trouwens ook niet zomaar op voorraad bij de “gewone” speelgoedwinkels.

Echt jammer.

Ik heb ze hier wel gewoon in de winkel zien liggen. Zijn wel de wat grotere speelgoedwinkels, de kleinere hebben hem inderdaad vaak niet.

45 euro is inderdaad een hoop geld…maar ze zijn wel stevig en je kunt er veel mee…dat zijn dan wel weer voordelen… :slight_smile:

BB wat een ellende…we hebben de laatste 6 jaar

er geloof ik inmiddels 4 versleten

Been wat afgebroken is 3x

en nu t hoofd :roll:

we gaan maar voor een andere goede pop

(via de bv winkel)

Je kunt ook mooie echt baby poppen kopen

bij bijv de thuiszorgwinkel,…maar die zijn ook niet goedkoop

iets anders en heel leuk zijn handpoppen (van handpoppen met nl erachter). Je hebt ze in 2 maten, alleen zijn ze wel helemaal van stof, maar ze hebben verschillende types en zo kan een kind de pop kiezen die hem/haar aanspreekt. Mijn dochters zijn er gek op en het is hier als een ware epidemie rondgegaan bij vriendjes en vriendinnetjes. Joep (pop Lutzi) en Marit (pop Jenny) zijn bijna onderdeel van ons gezin, zo worden ze mee in de dagelijkse gang van zaken genomen.

http://grietjekarwietje.blogspot.com/2011/07/poppenkind-kees.html

Vind dit wel een leuke voor een jongen…

Mijn zoon heeft een zonnekindpop en dat is echt zijn steun en toeverlaat! :thumbup:

Wow mooie poppen er bij! Thanx!

45 euro gaat me idd te ver, helemaal omdat ik er twee wil. de zonnekindpoppen vind ik prachtig, maar die kunnen niet nat worden, toch? En ik vermoed dat onze jongens dat wel erg leuk zouden vinden…

Ik zoek lekker door, heb nog tot eind december, ongeveer :wink:

Groetjes,

LaBruja

Zonnekindpoppen kunnen niet in bad en ze zijn ook aardig aan de prijs (ik betwijfel of je het met een beetje redelijke maat pop voor 45 euro red). Vandaar dat ik die niet voorgesteld heb…maar ze zijn wel heel erg mooi. :slight_smile:

Nee dan mag je wel op 75 euro rekenen…

Schatje zeg marite, die teentjes!! Zelfgemaakt?

Ik heb net spullen klaargelegd om er eentje te gaan makenvoor de dochter van een vriendin die binnenkort jarig is, heb er helemaal zin in :mrgreen:

Mijndochter heeft er overigens een kleine babyborn bij idd om mee in bad te kunnen enzo. Ik zou zelf eerder kiezen voor een wat duurdere pop met een mooi gezichtje.

@Lune wrote:

Nee dan mag je wel op 75 euro rekenen…

Schatje zeg marite, die teentjes!! Zelfgemaakt?

Nee niet door mij :wink: ,

mevrouw via school en ze maakte hem voor 50euro!

Hij heeft zijn geld dubbel verdiend!

Maar ik zou ook voor een 'bad’pop met mooi gezichtje gaan,

zo’n hele goedkope pop is ook niet leuk in bad. Die had mijn zoon gekregen toen zusje kwam en er bleef/blijft altijd water in het lijfje zitten. Grrr! :wink:

Succes met de zoektocht!

Wel duur, 46,50 maar ik vond deze net op internet van Corolle.

Deze lieve babypop drinkt en plast echt op het potje! Zijn lijf is anatomisch correct en is vervaardigd van vinyl, zodat Paul ook mee het badje in kan!

Paul is ook zeer geschikt voor het leren plassen op het potje.

Hij komt compleet met alle 4 de afgebeelde accesoires (potje,flesje, tutje en luiers)

Paul heeft oogjes die sluiten als je hem in je armen legt.

Leeftijd: Vanaf 3 jaar.

Lengte: 36 cm

Dochter heeft ook een Corolle baby (met zacht lijfje) en dat is echt een schatje. Het gezichtje is ook veel mooier, zachter dan die van bijv. babyborn.

kijk eens op marktplaats als je dan bij poppen jongens pop in typt en dan nieuw geeft hij 3 verschillende types kleuren jongens poppen aan voor 9,95 per stuk de persoon die het aanbied woont in brucht.

succes.

Götz poppen 10 54013 Aquini Boy.

33cm waterdichte pop van Götz. Met grijze vaste ogen en 5 accessoires is dit een leuke pop voor kinderen vanaf 3 jaar. ( de 5 accessoires zijn, flesje, potje, baddoekje, pakje en zonnecap

27,50!

Op Dille-Kamille hebben ze een stoffen popje, die misschien wel in bad kan? Geen idee, hij kan elk geval niet in de droger (wel in de wasmachine)

Jongenspop met blauw vestje, 35 cm

Stoere jongenspop met blauw vestje, lengte 35 cm. Wassen op 30°C, niet in de droogtrommel, niet bleken of strijken. Waarschuwing: niet geschikt voor kinderen onder de 10 maanden i.v.m lange haren.

€ 11,50

Of op hibba (met bekende voor en achter)

Deze ‘Newborn Aquini’ baby poppen van Götz zijn gemaakt van vinyl en zijn helemaal waterdicht. Speciaal gemaakt om lekker mee te badderen.

Je kunt kiezen uit een jongetje of een meisje.

De baby is 33 cm lang en het flesje wordt meegeleverd.

Prijs: € 10,95

Babyborn is nu in de aanbieding bij Kruidvat :slight_smile:

Van 54,99 voor 19,99…

Heeft wel een rose jurkje aan, maar die kan je natuurlijk zelf even omwisselen voor wat anders.

Pfff wow dank jullie wel voor alle tips!!! Hier kan ik wel wat tussen vinden, word hebberig van :wink:

Groetjes,

LaBruja