Leuke ideeen voor het vieren van een 25-jarige vriendschap

In mei van dit jaar kennen mijn beste vriendin en ik elkaar 25 jaar ( :shock: …time flies…)

Haar inmiddels dus erg goed kennende heeft zij daar geen flauw benul van :mrgreen: .

We waren 10 jaar toen we naast elkaar kwamen te wonen en zijn dus echt samen (op)gegroeid.

Ik wil haar graag verrassen met…iets…

Een leuke dag/avond?

Een leuke attentie?

Bloemen?

Gedicht?

Wie heeft er leuke suggesties?

Tegen die tijd is ze 4 maanden zwanger dus sauna, parachutespringen of champagne-ontbijt vallen af :wink:

Een high tea, bij Uitgeest kun je dat aan het haventje doen, jaren geleden in elk geval nog wel. Maar jij weet vast nog meer leuke locaties…

Van mijn vriendin heb ik voor mijn verjaardag een fotocollage gekregen in een fotolijst; allemaal geknipte fotootjes erin van de 20 jaar dat we vriendinnen zijn. Vond ik erg leuk! Vooral ook de vreselijke foto’s die daarin zitten, hahaha.

De fotocollage schoot me in gedachten toen ik de post hierboven postte :mrgreen: En inderdaad, vooral die meest vreselijke :lol: , er schieten me er meteen al een paar door mijn hoofd, ik moet al lachen bij de gedachte :mrgreen:

Toch een verwen dagje ??

High Thee/brunch, nagel en voet manicure ?

Een album met leuke herinneringen en foto’s ?

een dagje op stap???

naar jullie oude straat, waar het begon…

naar jullie oude school, touwtje springen op het schoolplein

clubs

wie weet nog meer oude vriendjes opsporen…

eindigen in de disco of de bios

@Roos wrote:

Tegen die tijd is ze 4 maanden zwanger dus sauna, parachutespringen of champagne-ontbijt vallen af :wink:

:think: Ben je helderziend? :lol: (in mei is ze 4 maanden zwanger, we zitten nu in januari, dus dat duurt nog 4 maanden :lol: )

Maar goed…wat een leuk idee! :thumbup: die fotocollage zou ik erg leuk vinden, en verder inderdaad iets van een gezichtsbehandeling, of een fotoshoot met jullie twee, iets waar je in ieder geval eenblijvende herinnering aan houdt…

Ik weet niet of jullie van concerten ofzo houden, maar in mei geeft Marco een concert, of iets van een stand-up comedy

Ik lees verder ook ff mee, want ik heb dit jaar mijn 10-jarig jubileum met mijn vriendinnetje, moet ook nog iets verzinnen :think:

Leuk Preggie!!! Onze oude straat…daar had ik nog niet aan gedacht!

Ben je helderziend? (in mei is ze 4 maanden zwanger, we zitten nu in januari, dus dat duurt nog 4 maanden )

Nee hoor, ik hoorde eergisteren dat ze ongeveer 3 weken zwanger is :wink:

Misschien is het leuk als ik haar man haar naar onze oude straat laat rijden waar ik haar opwacht met een bos bloemen :mrgreen:

Daarna naar de kinderboerderij waar we eigenlijk echt vriendinnetjes werden…

Oja Preggie, je hebt iets getriggerd! :thumbup:

naar de sauna mag gewoon hoor na je eerste trimester :drool:

maar ik zou idd iets doen met jullie geschiedenis. Misschien nog een keer for good old sake uit gaan waar jullie vroeger uitgingen of zoiets?

Sauna wil ze zelf niet met oog op warmte en bacterien e.d. Ook daar ken ik haar goed genoeg voor :smiley:

Stappen is niet aan haar besteed (ik des te meer overigens, dus dat deden we dan weer niet samen)

Als mijn vriendin en ik elkaar 30 jaar kennen (over 2 jaar :shock: ) gaan we een weekendje naar Londen.

Ook heel leuk Madre.

Maar aangezien ik het als verrassing wil bewaren zal ik het allemaal zelf moeten bekostigen…

Ik had al gegoogled op onze eerste vakantiebestemming in Griekenland. Maar dat laten de financien gewoon niet toe.

Ik zou dan gewoon een lijst maken met de meeste memorabele dingen die jullie hebben meegemaakt en daar een soort van ‘speurtocht’ van maken die de hele dag duurt.

Bv ging ik altijd met mijn vriendin na school negerzoenen eten op een klimrek.

Of toen we 12-13 waren, mochten we ons eens in de maand van school opmaken (vrije school 8) en dat deden we dan op een verhoging bij de rietveld academie, een paar scholen verderop, verzamelde een groepje meisjes en stalde we alles uit wat we hadden)…

Als jullie ook zoiets hebben kan je dat bv in de speurtocht stoppen etc.

(hahaha, nu ik alles opschrijf MOET ik dat gewoon ook doen)…

op vakantie veiling kun je ook af en toe bieden op een foto shoot misschien is dat ook wel heel leuk en dan een foto van hoe jullie waren toen jullie klein waren en dinnetjes werden in een lijst mee nemen en die vast houden tijdens het fotograveren

ik lees mee… ik heb dit jaar ook een 25 jarig jubileum met mijn vriendin

(oude straat opzoeken is voor ons… ik woon er nog steeds… :mrgreen: )

(oude straat opzoeken is voor ons.. ik woon er nog steeds... )

Mijn vader woonde tot 3 jaar terug nog in ons ouderlijk huis. Haar ouders zijn een jaar of 10 geleden verhuisd.

Toen we op onszelf gingen wonen was dat tegenover elkaar maar helaas bestaat die straat nu niet meer.