Leuke dvd meisje 4 jaar of wat ouder?

Wat zijn leuke films? Ze houdt niet van K3 en mega mindy, wel van prinsessen enzo. De leeftijd mag best boven 6 jaar zijn, soms kunnen ze dat best zien. Tinkerbel heb ik geleend en die vindt ze prachtig. Thuis heb ik lilifee en pluk, bambi en dan houdt het voor haar wel zo’n beetje op, ze is toe aan nieuwe films, dus wat is leuk?

tja hier vinden ze knofje erg leuk

ook met 6 jaar

De Barbie films zijn hier een tijdje favoriet geweest, vooral Barbie en het diamantkasteel.

Ondanks dat ik niets heb met Barbie, moet ik zeggen dat de films wel goed in elkaar zitten met vaak mooie muziek.

barbie idd en shrek vind Jinte ook geweldig! En assepoester, sneeuwwitje, belle en het beest, hoewel bij die laatste het soms wel eng is met het beest.

Hier ook knofje, voorstelling van woezel en pip, shrek vind Nena ook leuk.

hier zijn de Disney prinsessenfilms ook favoriet: sneeuwwitje, assepoester, belle en het beest, prinses en de kikker, doornroosje.

(bijna) alle Disney films zijn wel leuk

Tinkerbell is ook mooi :thumbup:

rapunzel vonden wij allemaal gweldig

Hier is barbie een jaar geleden helemaal een hit geweest, en nu ook opeens weer

Gnomeo en Juliet is hier een grote hit.

En Dik Trom ook.

Oh, en niet te vergeten, Pipi, dat blijft de groete favoriet hier!

Thanks! Is idd wel het genre wat ik zoek. Ze zijn alleen vaak allemaal zo duur! We hebben nu tinkerbell en barbie als eilandprinses (of zoiets) geleend, die vindt ze prachtig! Allebie trouwens, ze zaten samen zowat in de tv.

Pipi vindt ze idd ook leuk.

Gnomeo en juliet vond ik erg leuk, met gr 5 gekeken, maar voor emma nog wat heftig denk ik

ik heb hier nog een barbiedvd liggen, moet even kijken welke, maar die ik dubbel, nog in seal, maar de verkeerde gekocht, die mag je voor weinig overnemen hoor!

Fietje, laat maar ff weten welke het is dan! Ik vind ze nog niet allemaal leuk, maar ben benieuwd!

ik heb hem tevoorschijn gehaald, het is barbie en het diamantkasteel

zelf vind ik hem wel leuk, komt veel muziek in voor

ik hoor wel of je er wat aan hebt

@wieniex wrote:

Gnomeo en juliet vond ik erg leuk, met gr 5 gekeken, maar voor emma nog wat heftig denk ik

Oh ja? Welk stukje vind je heftig dan? Ik dacht dat deze ook voor alle leeftijden geclassificeerd is, maar ik kan het mis hebben hoor.

Ik vind sommige scenes in Bambi en de Lion King behoorlijk heftig, heftiger dan Gnomeo en Juliet volgens mij.

@Dorus wrote:

@wieniex wrote:

Oh ja? Welk stukje vind je heftig dan? Ik dacht dat deze ook voor alle leeftijden geclassificeerd is, maar ik kan het mis hebben hoor.

Ik vind sommige scenes in Bambi en de Lion King behoorlijk heftig, heftiger dan Gnomeo en Juliet volgens mij.

Bambi is idd heel spannend, dat stuk met die brand en die jagers! Ik vond het grasmaaier gevecht en het koppen eraf hakken vrij heftig. Weet idd niet welke leeftijd, want ik vond het zelf erg leuk!

Fietje, ik kijk ff wat voor verhaal het is, kom ik van de week op terug! Thanks alvast voor het zoeken!

Hier bij ons vinden de meiden Dora helemaal geweldig.

Bambi en de lion king kijken mijn 7jarige nog niet eens… Ik vind dat echt niet geschikt voor kleuters.

Hier keken ze op die leeftijd heel graag Buurman en Buurman, dolkomisch en niet al te duur.

Barbie en de notenkraker, barbie en de zeemeerminnen/queen of the waves oid, Hop (film over een paashaas), Kleine einsteins (vind mijn zoon ook leuk), aristocatten.

Ik zeg ook Disney (hier kijken ze bambi al een tijdje :oops: geen nachtmerries en de enge stukjes duik ik er even tussen), aristocats, 101 dalamtiners (2 is vooral populair), Robin Hood, Cars uiteraard :roll: en met stip op 1 Doornroosje.

Buurman en buurman, dirk scheele en niels holgerson zijn ook geliefd. Oh ja, en my little ponies (ik vind ze vreselijk). Dat het in het engels is maakt ze niet uit.