Leuke dagbesteding omg Arnhem/Nijmegen, 2 jonge kindjes

Komende donderdag is hub jarig en dan willen we wat leuks gaan doen met de kids. En omdat hub een trajectkaart Oss-Dieren heeft en we van de NS zo’n kaartje hebben dat er iemand gratis mee kan reizen, willen we met de trein gaan. Naar ergens tussen Oss en Dieren dus :lol:



Wat is leuk om te doen met 2 kleine kindjes van drie en anderhalf? Moet wel makkelijk te bereiken zijn vanaf een station.



Alvast bedankt voor het meedenken! :smiley:

Als je het niet erg vindt om een stukje met de bus te gaan is dit leuk:



Brakkefort. (Via google kun je het vinden)



En anders bezoekje aan de kinderboekenwinkel in Nijmegen of Arnhem. Dat vinden mijn oudste twee altijd leuk.



Veel plezier.

Wawa dankjewel voor je reactie :smiley: Het gaat waarschijnlijk Sonsbeekpark in Arnhem worden; daar is een watermolen en een vlindertuin en kunnen we lekker picknicken. En is goed te lopen vanaf het station.



Maar Brakkefort heb ik opgeslagen in mijn bookmarks; lijkt me heel erg leuk om een keer met de auto naartoe te gaan. Thanx voor de tip! :thumbup:

Sonsbeekpark is idd ook leuk. In het begin is een dierparkje. Alleen met dit weer is het absoluut niet geschikt. Je zou naar Chimpie Champ in Oosterhout kunnen gaan met dit weer, maar dan moet je ook een bus nemen. Of beide kinderen in een buggy en dan een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eind wandelen :wink:

Pannenkoekenboot Nijmegen is wel leuk.



Edit beheer: commerciele link verwijderd

Leuke dag gehad?

@Wawa wrote:

Leuke dag gehad?


Yesssss :mrgreen: En we hadden heel veel geluk met het weer. Toen we een half uur thuis waren, ging het regenen.



Fotoverslagje staat hier, mocht je dat leuk vinden: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5054662#5054662



@Leentje dat is ook een leuke tip zeg, thanx! :thumbup:

Hartstikke leuk