leuke broer, neef, buur jongen?

Na jaren tobben, klooien en heel veel teleurstellingen is mijn vriendin overstag; ze heeft mij de opdracht gegeven een leuke man voor haar te zoeken. ( zelf komt ze altijd met op zijn minst twijfelachtige figuren aan)



Dit was na aanleiding van dat ik mijn broer zo geweldig gekoppeld heb aan een collega. En das zo leuk want ze zijn zo verliefd :inlove: :inlove: :inlove: .



Maar waar haal ik zo een twee drie een leuke kerel vandaan?

Meer broers heb ik niet, al mijn kenissen/buren/vrienden zijn voorzien.



Dus vandaar; is iemand in het bezit van een leuke vriend/broer/neef of vage kennis.

Hij moet vooral gewoon leuk zijn.

Dus niet iemand met bindingsangst, een vrouw, de neiging om de balletjes uit zijn neus op het behang te plakken etc.

Gewoon een frisse jongen in de leeftijd van 33 tot 40.



Graag hoor ik van jullie :mrgreen: :mrgreen:

Nog even wat schrijven over mijn vriendin.

Een frisse meid van 33 jaar, woont in Amsterdam, uitgeefster van kinderboeken, heel lief, blond en dynamisch. (weet niet wat ik daarmee bedoel maar het is wel pakkend :mrgreen: )

Ik heb alleen een broer van 27 in de aanbieding. Hij woont ook niet in de buurt van A’dam.

ik heb nog wel een leuke buurman in de aanbieding…alleen woont ie in Hengelo…maar dat hoeft niet zo’n probleem te zijn toch??? :mrgreen: hij is volgens mij 34 of 35 dacht ik zo…geen bindingsangst …wil heeel graag een leuke vriendin…

Hengelo is geen probleem maar kan je wat meer over hem vertellen? :mrgreen:

Hoi annemiek



op mijn hyves heb ik een vriend staan, marcel, die in zwolle woont. Hij is 30 jaar geloof ik, niet heel ervaren qua relaties enzo dus ook geen bagage qua moeilijek exen en kids. Hij is wel toe aan een leuke vriendin. Geen bindingsangst. Misschien kinderwens. Werkt als financial controller (hbo niveau) sportief type, woont in een mooi eigen huis, heeft een goed salaris en is heel vriendelijk.

PB maar als je meer wilt weten :smiley:

Hij is lang en blond…ziet er wel leuk uit…is een erg lieve jongen…HBO niveau heeft een eigen koopwoning en is stapelgek op zijn pasgeboren nichtje :inlove: … maar vraag maar wat je wilt weten … hij vraagt wel eens of niet iemand ken die ook vrijgezel is enz…dussss maybe?

Leuk, dat koppelen !



Ik denk alleen niet dat ik iemand weet… ik ben zelf een stuk jonger dan 33, dus mijn vriendenkring bestaat niet echt uit mensen van 33 of ouder hahaha…

Maar ik ga het zeker ff in de gaten houden :mrgreen:



xxx Succes ermee

je hebt een pb

Nou meiden dat klinkt allemaal leuk.

Vanmiddag komt ze en dan zal ik haar even op de hoogte stellen van mijn briljante aktie.



Dan horen jullie verder. :mrgreen:

@annemiek13 wrote:

Nou meiden dat klinkt allemaal leuk.

Vanmiddag komt ze en dan zal ik haar even op de hoogte stellen van mijn briljante aktie.



Dan horen jullie verder. :mrgreen:




:lol: :lol: :lol: Ben benieuwd wat P er van vind!

:-* :-*




Bel je snel weer voor een bakkie :-*

en en en ??? :mrgreen:

Issie ze vond de aktie leuk maar Hengelo was dan weer veeeeeeeels te ver.

Ik riep natuurlijk heeeeeeeel hard gemiste kans maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel. :think: .



Maar ik ga gewoon door met zoeken, weet je er zijn zoveel mensen die graag een relatie willen en er moet ergens een geschikte man zijn :mrgreen:



Mijn vriendin vrouw trouwens of ik ze ging beoordelen eventueel, ja hehe jij heb het inschattings vermogen van een paasei :stuck_out_tongue:

Bilthoven, ietsje jonger dan 33, leuke oom :inlove: , heeft sportwinkel in A’foort en er kan wel een foto bij hoor 8)

Ik heb wel een leuke zwager in de aanbieding! Hij is 35 en net weer een beetje aan het rondkijken na een toch wel moeilijke laatste relatie. (is alweer 2 jaar geleden, hoor)



Echt een hele leuke, gezellige, frisse, rustige, aardige jongen met een goed gevoel voor humor. Hij woont in Dordrecht, maar heeft een auto en is niet bang om een stukje te rijden voor een vrouw!!! (zn laatste date was in den bosch!!!)



ik hoor het wel!



liefs

daffie

ow, en ik heb ook nog wel een kennis in de aanbieding, maar die is wel wat jonger: 27



hij is militair, blond haar en hij valt op dames die ouder zijn dan hij! Maar vooral is hij ook heel aardig, lief, en zorgzaam



en een lekker ding! :oops: :mrgreen:



liefs

daffie